Alt er en bonus

Jeg hadde store planer om å følge et treningsprogram kort tid etter fødselen, og dele det med dere. Jeg tenkte at det kom til å bli et fint program for de av dere som har lyst til å komme i gang med styrketrening. Dere har kanskje lagt merke til at det ikke har blitt delt noe program på bloggen, og det er fordi jeg ikke klarer å følge et akkurat nå. Hvis jeg bestemmer meg for å følge et program, så gjør jeg det aldri halvveis. Sånn er jeg med alt her i livet, på godt og vondt. Skal det være fire økter i uka så føler jeg at det er et nederlag om jeg ikke klarer å gjennomføre alle. Akkurat nå er det Ulrik som er sjefen i huset, og hvor mye trening jeg får inn i løpet av uken kommer an på han. En uke kan det bli tre uker, neste fem og to etter der igjen. Jeg tenker at hver eneste økt er en bonus, og at alle treninger jeg får til er som en date med meg selv. Selvfølgelig vil jeg ha flest mulig dates i løpet av uken, men jeg overlever faktisk om det bare blir et par også. Det jeg vil frem til med dette innlegget, er at trening må ikke alltid planlegges ned til minste detalj. Du må ikke på død og liv følge en plan hele tiden, men heller være spontan og gjøre den treningen du synes er gøy. Om det er styrketrening, zumba eller løping er ikke så farlig – så lenge du bruker kroppen din og trives med det. For det er nettopp det som skal stå i fokus, treningsglede. I dag er det både ny uke og ny måned, men jeg blir nødt til å legge inn et gammelt bilde på dette innlegget. Jeg har nemlig ikke trent i dag, men det er helt ok ♥

 

5 kommentarer
    1. Første kommentar selv om jeg har fulgt deg i mange år – du må fortsette å ha håret ditt så mørkt som her, du var så utrolig fin! Fikk virkelig frem en fin farge i ansiktet ditt!:-)
      Man ser virkelig forskjell på deg rett etter fødsel og til nå, Nora – du har gjort en bra jobb, uansett om det har blitt en eller fire økter i uka har det helt tydelig hjulpet!
      Stor klem!

    2. Bonus er alltid positivt. Du er et flott forbilde for småbarnsmødre og en inspirasjon for oss “gammlissan” også både når det gjelder trenings og mat tips. Lykke til videre med både deg og lille Ulrik nuskeklumpen din:)

    3. Hei! Kan ikke du skrive et innlegg om hvordan du har forbedret kondisen din etter graviditeten? Har ingen barn selv, men prøver å bli en jogger. Synes det er utrolig digg, men kondisen er totalt fraværende..

    4. Stine Marthinsen: tusen takk! Jeg er enig i at det er finest sånn, men det eeeer så mye jobb! Må til frisøren så ofte for å farge etterveksten, og det tror jeg ikke at jeg har tid til nå :p Men en dag i fremtiden skal jeg absolutt ha det sånn igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg