Hit the baby

Jeg dro på Hit The Gym for å trene litt i dag, og halvveis ut i økta mi våknet Ulrik. Det satte ingen stopper før økta, det er jo så mange øvelser en kan gjøre med baby! Jeg har satt sammen en fin lita økt som har fått navnet Hit the baby, som kan gjennomføres hvor som helst. Nå som Ulrik har blitt så sterk i kroppen er det mye lettere å bruke han som en liten manual på trening, og det er så gøy! Han stortrives selv også, og har blitt en skikkelig linselus. Hver gang det er et kamera i sikte ser han rett inn i linsa, det må han ha arvet fra meg! Slik så økta med Ullisen ut:

20 x floor press ♥ 10 x russian twist ♥ 10 x pushups

15 x skulderpress ♥ 15 x utfall ♥ 15 x knebøy

Dette gjentok jeg fire ganger, da var jeg sliten! På russian twist og utfall tok jeg 10 repetisjoner til hver side / hver fot. Ulrik er en lettvekter, så antall repetisjoner kan selvfølgelig justeres opp eller ned etter hvor tung baby du har. Om du ikke har baby kan du fylle opp en sekk og gjennomføre samme økt, men jeg vil tørre å påstå at det blir morsommere med en smilende baby!






Det var dagens treningstips fra oss, ønsker dere alle en sprek dag videre!

10 kommentarer

Siste innlegg