Hurra for Pokemon Go!

Noen elsker det, noen hater det. Jeg synes personlig Pokemon Go er helt fantastisk fordi appen får så mange folk til å bevege seg. Plutselig er gatene fulle av mennesker som er ute for å fange pokemons, og det gjelder både små og store. Jeg elsker alt som oppfordrer til bevegelse, og derfor måtte jeg selvfølgelig laste ned appen selv for å prøve. Man kan trygt si at jeg skjønner hvorfor det er så mange mennesker ute i gatene, for selv om det er litt flaut å si det så synes jeg det var kjempegøy! Jeg går stort sett turer med vogn, så legger jeg bare telefonenen på toppen av vogna mens jeg går. Plutselig hopper det pokemons frem fra intet, og trilleturen blir fort så mye morsommere! Her vil jeg bare legge til at Ulrik sover i vogna, så mammapolitiet ikke arresterer meg for å være mer opptatt av pokemon enn bebisen min. Når han sover må jo jeg få lov til å leke meg litt! Uansett, hvis noen av dere har et mål om å gå mer i hverdagen kan det være et smart trekk å laste ned appen. Jeg har i alle fall gått mer etter den ble lastet ned!

Pokemonjakt får nemlig tiden på trilletur til å fly forbi, og plutselig hadde jeg gått 22 000 steg i dag. Det med å øke hverdagsaktiviteten synes jeg er utrolig viktig, og her gjelder det å finne sin måte å gjøre nettopp det på. For meg og en hel drøss funker det å fange pokemons, så da sier jeg hipp hurra til skaperne av appen. To tomler opp fra meg, og et stort smil på vei til pokejakt!

Er det noen flere enn meg som har blitt hekta?

7 kommentarer
    1. Er du fornøyd med klokken??:) vurderer å kjøpe den, men synes den ser så maskulin ut, og ikke så veldig flott… :p

    2. Hei Nora!
      Dette er sikkert et noe rart spm, men men… Jeg har en drøm om å stille i BF, MEN jeg har en del celulitter og vegrer meg for å få tatt en formsjekk. Er det manoe som har cellulitter før de eventuelt begynner på en diett? I mitt speil klarer jeg ikke se at jeg kan stille i BF når man har så mye. Hører andre su de har, men ser ingen noen gang jeg 😛

    3. Hei:-)
      Lurer på om du kan lage ett innlegg om kosthold under graviditeten?
      Er blitt gravid nå og har så mange ting jeg lurer på. Spiste du f.eks questbarer? Kan en spise propud? Sluttet du med proteinpulver når du var gravid eller kan man spise det av og til?:)
      Veldig fin å motiverende blogg du har! Du inspirerer!
      Mvh frustrert førstegangs gravid:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg