Tilslørte kesampiker

Dagens kveldsmat var så god! Midt i blinken etter trening, eller bare etter en lang dag i solen. Først har jeg laget hjemmelaget granola, oppskrift har jeg postet før og det finner dere her. Du kan kjøpe også, men vær obs på at de du finner i butikkene har ofte mye sukker i seg. Med granolaen på plass er resten lett som en plett, du trenger nemlig bare tre bokser kesam. Jeg brukte en mager kesam, en vaniljekesam og en mager kesam med blåbær. Sistnevnte er helt utrolig god, har du ikke smakt den enda så anbefaler jeg den virkelig! Jeg blandet mager kesam og vaniljekesam sammen, før jeg la lag på lag med granola mellom. Topp med litt bær til slutt, så har du et fantastisk godt måltid. I tillegg er det stappfullt av proteiner, sunt fett og karbohydrater. Så med dette lille måltidet har du gitt både kropp og smaksløker

 





Sunn sommerkos på sitt beste♥

6 kommentarer
    1. Hei, nå som graviditeten har kommet litt på avstand; du kunne ikke lage ett innlegg om ting du tenker nå at du kunne ha gjort annerledes og hva du tenker man bare må godta og ikke bruke unødig energi på tenke på? 💕😊

    2. Hei! Hva mener du om veganisme og trening? Er protein protein, dvs. er det uten betydning om det kommer fra kjøtt eller ikke, og kan bygge muskler uansett?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg