Når det ikke frister å trene inne

I dag skinte sola over bartebyen, og jeg hadde ingen motivasjon til å trene styrke inne. Derfor tok jeg bare med meg litt utstyr ut i hagen, og det ble ei kanonøkt! Rumpe og skuldre var de muskelgruppene som fikk gjennomgå, og jeg kjørte en sirkel med åtte øvelser. Jeg kjørte 30 sekunder på hver øvelse, med 15 sekunders pause mellom. På øvelsene skulderpress og utfall kjørte jeg 30 sekunder per fot, og det brant virkelig. Jeg gjennomførte fire runder og svetten silte ute i sola! Økta var morsom og effektiv, og så slik ut:

markløft ♦ enarms skulderpress med kettlebell ♦  hipthrust ♦ kettlebell swing

utfall bakover fra step ♦ sidehev ♦  goblet squats ♦  kettlebell snatch





Økta er helt super å kjøre inne på senter også, får opp pulsen og gjør virkelig jobben! Nå sitter jeg her i sofaen og har nettopp spist en stor porsjon med havregrøt til kvelds. Ulrik sin porsjon med grøt var ganske stor den også, så jeg krysser fingrene for at han sover godt med den i magen. Han er langt i fra noen sovebaby, men det er uten tvil verdt det å ha netter med lite søvn. Han er jo min ivrigste tilskuer mens jeg trener, ikke rart øka gikk bra med denne finingen som heiagjeng ♥

 

4 kommentarer
    1. Er det ingen dager det ikke frister å trene OG at du da dropper det? du er så enormt strukturert, jeg bøyer meg i støvet! Godt jobba!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg