Sjokoladefavoritt

Noen ganger har jeg skikkelig dilla på en matvare/matrett, og spiser det hele tiden. Så kan spise meg lei på det, og matvaren blir ikke spist på en hel evighet. Nettopp sånn var det med sjokoladekrem av kokosmelk, det er jo så utrolig godt! Jeg har vist frem denne før, men denne sjokoladefavoritten smaker så godt at den må vises frem igjen. Det er så enkelt, for å lage den trenger du:

1 boks fullfett kokosmelk ♥ 1 scoop sjokoladeprotein (ca. 30 gram) ♥ 1 ts kakaopulver ♥  1 ss sukrin

Bruk kun den stive delen av kokosmelken, og bland dette sammen med resten av ingrediensene. Hell over i en skål/kopp og topp med akkurat det du ønsker. Her har jeg valgt peanøttsmør, jordbær og banan – fantastisk kombinasjon!




Et herlig lite måltid som metter og smaker helt himmelsk! Perfekt for en sjokoladeelsker som meg ♥

5 kommentarer
    1. Men den harde delen av kokkosmelken er jo bare fettet som samles når melken har blitt litt gammel? Eller er det jeg som misforstår? Hva gjør man da når boksen er for ny, og melken ikke har skilt seg enda?

    2. Som en godteri spiser hadde jeg alltid behov for noe bite litt… som smaker bra. Men siden jeg slanker meg, så setter jeg pris på ting som også er sunne. Tak for denne oppskriften 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg