Stølhet & smågodt

I morgen fyller jeg hele 27 år,  og min kjære er borte denne helgen. Da jeg og Ulrik kom hjem fra babysvømming hadde han lagt igjen blomster, kort og smågodt til meg. Gjett om jeg ble glad, min bedre halvdel hadde til og med klart å plukke alle favorittene mine. Selvfølgelig må det smågodt til når jeg har bursdag, litt sukker en gang iblant skader ikke. Jeg spiser alltid sunn og riktig mat i ukedagene, og koser meg litt ekstra i helgene. Det er den metoden som funker for meg, og det er det som betyr noe. Det finnes uendelig mange kostholdsråd og filosifier der ute, mitt tips er å finne ut hva som fungerer akkurat for deg!



Da jeg våknet i dag hadde jeg vanskeligheter for å komme meg ut av senga, jeg var så stiv! Gårsdagens trening kjennes virkelig i beina, med nye øvelser er det ikke rart muskulaturen blir stiv. Det er absolutt ikke farlig å trene selv om du er støl, bare sørg for å varme godt opp før du setter i gang med en ny økt. Jeg løp en liten runde med vogna i dag, før jeg kjørte på med noen beinøvelser ute. Knebøy, bulgarske utfall og ettbeins glutebridge er supre øvelser som kan gjøres med kroppsvekt. Jeg kjørte de i sirkel med 20 reps på hver øvelse/ hvert bein. Med nok repetisjoner så kjennes det nemlig godt selv uten ekstra belastning!


Nå skal jeg synke ned i sofaen og slappe av med Ullis og smågodt ♥ God helg alle sammen!

9 kommentarer
    1. Jeg forstår ikke helt hvorfor du må unnskylde at du spiser smågodt. Tenkte ikke over at det var noe merkelig på noen måte før du begynte å greie ut om det. Tror de fleste skjønner at det er ok å spise smågodt en gang i blant og at man helst ikke bør spise det hele tiden. Uansett, ha en fin helg!

    2. Kan egentlig godt forstå at du må forsvare at du spiser godteri. Er mange som pirker og kommer med kritikk for at man gjør, og mange som ikke forstår at selv om man er pt at man skeier ut iblant.
      Tenker og at mange unge jenter lar diett og slanking få for langt. Det er viktig å unne seg noe godt også, er mange som ser opp til Nora så jeg syns det er helt topp at du legger ut og forklarer:)

    3. Nora E: unnskylder jeg det? 🙂 det var ikke meningen i alle fall 🙂 men det å poengtere at jeg synes det er helt greit å kose seg i helger/spesielle anledninger synes jeg er veldig viktig – for det er det mange som får dårlig samvittighet for. Det synes jeg er veldig synd, og poengterer derfor at det er helt innafor 🙂

    4. Elsker smågodt selv så heller noen kg ekstra enn et liv uten 🙁 så nå må jeg ut og kjøpe før butikken stenger!

    5. Det er bare fint at du skriver litt om det med tanke på hva slags blogg du har og hva du fremmer der. Det handler mye om trening og SUNNERE alternativer, så det er bare herlig å se at du, som alle andre, også kan skeie ut litt.
      Du har en superfin blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg