Svettefest med boksesekk

Herremin som jeg har svetta i kveld! Vi har nemlig hengt opp boksesekk, og jeg kan ikke huske sist det rant så mye svette av meg. Jeg kan ingenting om boksing, men heldigvis er venninna mi Siri dreven bokser. Ikke verst å få inn egen boksetrener nede i kjelleren, det må jeg virkelig si! Jeg har mye å gå på når det kommer til teknikk enda, men det var utrolig gøy likevel. Dette kommer til å bli min favoritt for kondistrening fremover uten tvil. Pulsen gikk rett opp, og holdt seg der mens jeg sparket og slo for harde livet! Vi kjørte intervaller på 1 minutt, og det minuttet føltes som en hel evighet. Men det var fantastisk godt når vi var ferdige, virkelig en super treningsform! Variert og morsom, samtidig som jeg fikk brukt hele kroppen.

Boksesekk, boksehansker og boksebandasje er alt fra Abilica (sponsede lenker)




Svett og glad etter ei helt super treningsøkt, jeg gir boksing to tomler opp!
 

4 kommentarer
    1. Hvordan har du festet den? Har fått tak i boksesekk selv, men usikker på om det hår bra å henge den med en krok rett oppi taket eller om den blir for tung:-)

    2. Ann: denne sekken har et eget feste som vi brukte, henger veldig bra med det 🙂 usikker på om krok vil holde, på dette festet er det to punkt + fjær 🙂 det kan kjøpes separat også, så det er i allefall en mulighet å ha i bakhodet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg