Sommerfugler i magen

Dette har jeg gledet meg til å fortelle dere! Hit The Gym på Ranheim åpner 13 august, og det kommer til å bli så utrolig bra. Jeg kan fortsatt nesten ikke tro at jeg skal være leder for det utrolig flotte senteret som skal åpnes. Jeg skal vise dere bilder etterhvert, for dette senteret blir helt unikt. Nettopp derfor er det så utrolig gøy å få lov til å sette mitt preg på det, og skape et sted som lyser av treningsglede. Jeg aner ikke om det å fortelle dere om min egen arbeidsplass regnes som reklame eller ikke, så jeg legger på en #reklame for sikkerhetsskyld. Uansett så håper jeg at de av dere som bor i Ranheimsområdet kommer for å trene med meg på Hit Ranheim. Jeg får helt sommerfugler i magen av å tenke på det, 13 august er jo absolutt ikke lenge til!

Jeg føler at dette senteret på mange måter blir babyen min, jeg skal jo følge det helt fra begynnelsen. Men jeg har jo en ekte baby også, og derfor skal jeg ikke begynne å jobbe fulltid med det første. Likevel tror jeg at det å jobbe halv stilling kommer til å bli tøft i begynnelsen, nå er jeg jo vant til å være med hjerteknuseren min hele døgnet. Det blir nok verre for meg enn for Ulrik, han kommer ikke til å lide noen nød her hjemme med superpappaen sin. Så nå skal jeg virkelig kose meg i sommer og nyte dagene med lillehjertet, før det braker løs i august. Herregud for et år dette har vært så langt altså, drømmebabyen og drømmejobben på engang. Jeg kan ikke gjøre annet enn å glede meg til fortsettelsen!


 

15 kommentarer
    1. Gratulerer så masse! Det her blir kjempebra! Og Ulrik er så søt <3 stor klem. Håper vi sees snart! <3

    2. Anonym: han er jo nesten 6 mnd når senteret åpner 🙂 så da tenker jeg det går greit å delamme han, pluss å gi grøt/barnemat utenom. ser ikke for meg at det skal bli noe problem 🙂

    3. Synes det er litt egoistisk å starte i ny jobb når barnet knapt er 5 mnd. Men det er bare min mening.

    4. Til anonym kl 13:16: Synes du ikke det er egoistisk å skrive frekke kommentarer til folk du ikke kjenner bak en grå maske på nettet?

    5. Nå får dere skjerpe dere ! Barnet skal da være sammen med pappaen sin og det eneste han ikke er istand til av omsorgsoppgaver er å amme. Nora kan pumpe seg og pappa gi på flaske. Jeg håper virkelig ikke sånne uttalelser er representativt for dagens unge kvinner. Jeg fikk barn den tida da permisjonstida var 18 uker og fordelen med det var at pappaen var mye mer delaktig i stell og pass av baby. Dette kommer til å gå fint,Nora:-)

    6. Hvilken “dere” er det du henvender deg til her Anne? Ganske sikker på at Anonym kl 13:16, er samme anonyme som den over, og jeg skrev jo faktisk ikke noe som helst negativt selv..

    7. Anonym: Jeg tror det kommer til å gå helt fint jeg 🙂 Ulrik har heldigvis en helt super pappa, så jeg vet at han er i akkurat like gode hender som om jeg var hjemme. Han er nesten 6 mnd når jeg begynner å jobbe, og da er han stor nok til å spise litt annen mat enn bare morsmelk også. Så det kommer nok til å gå helt fint 🙂

    8. Anonym: Så du tror barnet blir etterlatt alene hjemme, du eller? For det er kun mor som kan ta seg av en baby? Synes heller det er dødsegoistisk av deg å ytre en så ussel mening. Skjerp deg.

    9. Folk! Altså…Er det mulig… Jeg er 29 uker gravid og ingenting irriterer mer enn dette mammepolitiet som spyr meningene sine utover internett og uten hensyn dømmer andre mammaer. Jeg skal tilbake i full jobb etter 5 el 6 mnd. Arrester meg!
      Go Nora!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg