Pannekaketårn med sjokoladelag

Det er ikke sånn at jeg bare får lyst på sjokolade lørdagskvelder, som den sjokoladeelskeren jeg er melder sjokoladesuget seg ganske så ofte. Derfor har jeg blitt veldig god på å finne sunne og gode løsninger, som gjør at jeg kan kose meg med sjokoladesmak hver dag. Det går helt fint å vente med melkesjokoladen til lørdagene når jeg kan kose meg med alternativer som dette pannekaketårnet. Oppskriften er kjempeenkel, pannekakene er laget av 50 g havremel, 1 egg, 20 g vaniljeprotein, 1/2 banan, 1 ts bakepulver, 2 ss sukrin gold og litt vann. Rør alle ingrediensene godt sammen, og stek pannekakene på middels varme i panna. Laget med sjokolade er så enkelt som sjokoladeprotein og sukrinmelis blandet sammen, er er det brukt 45 g protein og 2 ss sukrinmelis. Tilsett bittelitt vann for å få riktig konsistens, og kveldsmaten er klar!

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
Det er lite som slår en skikkelig god kveldsmat, i alle fall når den smaker så godt som dette! Masse god energi etter den lille miniøkta jeg gjennomførte i kjelleren, mer enn godkjent avslutning på tirsdagskvelden ♥

15 kommentarer

Siste innlegg