Frokostfavoritt

Sjokolade er noe av det beste jeg vet, derfor spiser jeg det ofte. Ikke vanlig sjokolade vel og merke, det spiser jeg kun i helgene. Men det finnes så utrolig mange andre måter å spise sjokolade på, som gjør at deilig sjokoladesmak kan nytes til frokost på en helt vanlig tirsdag. I dag startet jeg dagen med Propud, jordbær og nøtter på toppen. Jeg synes Propud med sjokolade er den beste, smaker akkurat som den ferdige sjokoladepuddingen man får kjøpt i butikken! Bare mye sunnere selvfølgelig, jeg spiser fort en Propud om dagen. Greit med lettvinte varianter, spesielt på dager hvor Ulrik er litt utålmodig. Det var han i dag, og vi tok derfor frokosten sammen på gulvet.


Nå skal vi trille bort på helsestasjonen på tremåneders-kontroll, og forhåpentligvis takler Ulrik sprøyter like godt som mammaen sin. Jeg skal ærlig innømme at jeg gruer meg litt, jeg vil jo ikke at han skal ha det vondt. Men er det noe som er viktig så er det vaksiner, så det får vi bare tåle. Ha en super tirsdag alle ♥

6 kommentarer
    1. Aff, er jeg den eneste som ikke takler disse propud-produktene? Jeg har smakt alle variantene og syns de er helt grusomme 😛 Ha en fin ettermiddag/kveld!

    2. Æsj den inneholder aspartam, får vondt i hodet av det. Ellers er jo inneholdslista laaang 🙁 Prøvd noe så enkelt som å blende avokado med sjokoladepulver?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg