Tour de Frøya

Sykkelen er klar, og det begynner jeg også å bli! Veldig spontant melde vi oss på sykkelrittet Tour De Frøya, og årets første sykkeltur blir altså en konkurranse. Faktisk er det nesten et år siden jeg syklet sist, og det er minst like lenge siden jeg jogget. Så kondisen er ikke på topp, men dette blir gøy likevel! Rittet er 4,5 mil langt, og min kjære pappa har meldt seg på i samme pulje som meg. Det er den siste pulja som starter, jeg har nemlig ingen ambisjoner om å slå noen løyperekord i dag. Jeg har syklet mange ganger rundt øya, men jeg har faktisk aldri vært med på selve rittet før. Rekoden min når jeg har sykla alene er 1.34, så år jeg heller sikte på å slå den neste år. I år er jeg med for å kose meg med den fine naturen og alt folkelivet rundt løypa.

Sola skinner, vi har spist en super frokost og energien er på topp! Derfor blir det noen fine timer på sykkelen, to tomler opp og jeg er klar for å tråkke rundt favorittøya mi. Ønsker dere alle en superduper lørdag!

 

8 kommentarer
    1. Det høres fantastisk ut! I dette været og med den naturen 🙂 Kan jeg spørre om det er din sykkel eller om du leier den? Skulle gjerne vært med selv, men jeg har en enkel bysykkel, så spørs om det hadde gått :p Kos deg masse, og ha en fin dag 😀

    2. Ingrid: ja det var helt supert! Sykkelen er min ja, men det var veldig mange som syklet med ulike sykler. En med en sykkel fra 60-tallet med 3 gir som syklet fra hele feltet mitt 😀

    3. Er det fine veier rundt hele øya eller turstier? Og er det mange bratte motbakker og kupert terreng eller flatt?

    4. Anonym: Det er fine veier ja, perfekt til sykkel og veldig fine områder å gå tur i. Er egentlig bare 1 (2) bratte bakker rundt øya, men de er veldig korte 🙂 Men terrenget er ganske kuppert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg