Kveldsøkt i kjelleren

Det er altså så fantastisk deilig å bare ta treningsøktene akkurat når det passer, og ikke stresse med kjøring, barnepass eller noen verdens ting. Det er bare å gå ned trappa, så er jeg midt i det lille lekelandet mitt. Jeg har alltid vært flink til å “spare” de kjedeligste øvelsene til slutt, for å så gjennomføre bare et par sett på disse øvelsene før økta er ferdig. Biceps og mage har vært typiske muskelgrupper jeg har lagt senest i økta, fordi jeg synes det er gørr kjedelig å trene. For at jeg ikke skal slurve med kjerneøvelsene har jeg startet med å ta de aller først, før jeg kan ta de morsomme øvelsene etterpå. For trening skal jo være gøy, men det er jo likevel sånn at en blir mer glad i å trene enkelte øvelser/muskelgrupper. Så dagens treningstips er å starte med det du liker minst, så kjennes resten av økta ut som en belønning!

Tights fra 2XU / t-skjorte fra Reebok / caps fra Better Bodies (sponsede lenker)


Ingen tvil om hva som var favorittøvelsen min i dag, pushups på knær ned til Ulrik! For en motivasjon det ligger i en smilende baby altså, det er nesten ikke til å tro. Etter en halvtimes tid ble smilet hans byttet ut med sutring, og da var økta over. Men jeg sier meg veldig fornøyd med dagens lille styrkeøkt, og tenker at timingen egentlig er ganske bra. For nå er det jo straks paradise, tidenes guilty pleasure!

 

4 kommentarer
    1. Hei Nora!:)
      Er så spent på huset deres, når får man se bilder av det? Liker bloggen din så godt at jeg må innom minst en gang om dagen. Du inspirerer!
      Ha en fin helg. Klem fra meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg