Kickstart

23.05.2016 - 18:35 3 kommentarer

I dag var det ekstremt deilig å få til en liten treningsøkt! Med 17 mai og forberedelser til dåp forrige uke ble ikke trening fokuset, derfor var det ekstra godt å starte uken på denne måten. Det er så utrolig godt å ha treningsrom i kjelleren, som gjør at jeg kan gjennomføre de små øktene mine akkurat når jeg vil. Det er så gøy å gjøre små fremskritt hver eneste dag, det føles som jeg slår nye rekorder for hver økt. I dag stående stangroing for første gang på veldig lenge, den øvelsen ble litt vanskelig å gjennomføre med stor mage. Men den har vært savnet, for det er virkelig en favorittøvelse for ryggen!

Kompresjonstights fra 2XU / topp fra Better Bodies (sponsede lenker)

Jeg tenkte å vise dere en annen favoritt samtidig også, denne for skuldrene. Sidehev i kombinasjon med fronthev er en super øvelse som trener flere deler av skuldra samtidig. Jeg som egentlig er kjempesterk i skuldrene har slått meg til ro med at styrken nok kommer tilbake litt etter litt, og depper derfor ikke av å løfte små vekter. Så lenge jeg jobber for det vil den samme styrken komme tilbake, det er jeg sikker på.



Utfall fikk jeg også gjennomført i dag, pluss gobletsquats. Disse fire øvelsene pluss trening av kjernen var hele økta mi i dag, mer rakk jeg ikke før Ulrik våknet. Men det er helt greit, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å bli støl i morgen selv om økta ble kort.


I tillegg til trening har vi fått til en lang tur og babysvømming i dag også, så dette må jeg virkelig kalle en kickstart på uken! Kakene fra dåpen har nok gitt mye energi, og det føles veldig godt å få brukt den.

3 kommentarer

Tonje

23.05.2016 kl.19:02

Så bra du ser ut Nora! :D

lillian

24.05.2016 kl.10:06

Hei,

et par treningsspørsmål; når du gjør sidehev, da er det ok med litt knekk i albuen, slik jeg har skjønt? Hva med når en trener bakside skulder i kabelapparat, -jeg husker ikke hva øvelsen heter, men en har kablene fra høyt oppe, krysser de, og drar ut til siden. Synes øvelsen er vanskelig å øke på vektene i, noen tips til lignende øvelse? Setter stor pris på inspirasjon fra deg:) Hilsen gravid 35 uker.

Camilla Acklam

25.05.2016 kl.15:35

Du ser fantastisk ut! :)

Skriv en ny kommentar

hits