Koldtbord for alle penga

Jeg pleier å være god på beregne middag hjemme til vanlig, men da jeg skulle beregne mat til 19 bommet jeg totalt. Det ble alt for mye mat, men det er tross alt bedre med for mye enn for lite! Derfor ble det koldtbord til middag i dag også, og det blir nok det samme i morgen også. Men det gjør ingen verdens ting, det var jo så utrolig godt! Jeg elsker koldtbord, da vet jeg at alle kommer til å finne mat de liker. Selv synes jeg koldtbord er det beste jeg vet å få servert i slike anledninger, så da var det ekstra gøy å sette sammen det selv. Vi serverte spekemat, potetsalat, eggerøre, pastasalat, kyllinglår og vinger, røkelaks, baconsurrede dadle, laksewraps og brød. Om noen av dere er nyskjerrige på oppskriften på noe av det så rop ut i kommentarfeltet, jeg deler gladelig.






Jeg kjøpte all pynten foruten blomstene på IKEA, og synes selv det ble veldig fint her hjemme til feiringen. Jeg synes ikke det trenger å være så alt for mye, man kommer langt med lys, servietter og blomster. Det viktiste med en dåp er jo uansett ikke mat eller pynt, men mennenskene som er med. Her er vi med Ulrik sine fire herlige faddere, og jeg er veldig glad for at han skal få vokse opp med denne gjengen ♥

9 kommentarer
    1. Namm, koldtbord er så fantastisk godt! 🙂 Vi hadde koldtbord forrige helg da vi feiret 85-årsdagen til min farmor. Koldtbord er noe av det beste jeg vet! 🙂 Ønsker deg en fin kveld! 🙂 Klem

    2. Såg kjempe fint ut 🙂 Skal lage til koldtbord til dåp selv snart og lurte på om du ville dele oppskriften på pastasalaten? 🙂

    3. Så veldig godt det du har servert gjestene dine😊Veldig enig med deg at koltbord er veldig godt😉Lurer på om du vil dele oppskriften på potetsalaten,pastasalten og lakserullene?😊

    4. Den pastasalaten så utrolig god ut! Hadde vært moro med oppskrift på den eller evt en annen pastasalat du synes er god, jeg sliter litt med å lage en jeg virkelig liker..

    5. Oppskrifter ja takk 🙂 Gjerne på det som ble best likt av gjestene 🙂 Skal ha navnefest om et par uker.
      Laget du all maten dagen før?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg