Fredagsfrokost

God morgen! Starten på dagen i dag var enkel, men utrolig god. Havrebrød blir jeg aldri lei av, og er alltid en favoritt. Her er det brukt 80 g havregryn, 2 eggehvitter og litt havsalt. Bland godt sammen og form til et flatt brød, som du steker midt i ovnen på 180 grader i 10-12 minutter. La det avkjøle seg på rist, før du topper med det pålegget du ønsker. Jeg synes det er godt med både søtt og salt på, derfor ble det kokte egg på den ene halvparten og den andre halvparten ble toppet med cottage cheese, blåbær og litt sukrin.

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Med denne starten på dagen satser jeg på at fredagen blir super. I morgen skal Ulrik døpes, etter vi har vært i kirken skal vi være hjemme hos oss. Huset må vaskes og et koldtbord skal lages, derfor var det eksta godt med denne frokosten. Jeg gleder meg veldig til i morgen, og lover å knipse masse bilder i løpet av dagen. Håper dere alle har en super fredag!

4 kommentarer
    1. Hei og riktig god morgen. Følger bloggen din, og er så kjekt å titte innom på sånne innlegg😃 Du har mange gode tips! Dette så godt ut!! Lykke til imorgen, stor dag. Skjønner at du får en travel dag i dag, mye å forberede, men såå verdt det 😊 Klem fra meg

    2. Blir en stor dag i morgen! Vil gjerne ha et innlegg om hvordan du planlagte alt, bestilte, laget både maten og dekorerte. Skal selv ha dåp til en liten gutt og vil gjerne vite hvordan du gjorde ting!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg