For en dag!

 

Gratulerer med dagen alle sammen! Dagen i dag har vært så fin den, og en dag jeg kommer til å huske lenge. Vi har vært med familie, venner og gode kollegaer hele dagen – og den første feiringen til Ulrik kunne ikke ha vært bedre. Bunaden min gikk på med et nødskrik, et par sikkerhetsnåler måtte til for at den skulle sitte hele dagen. Vi startet feiringen med kaffe og kaker på Hit the Gym før vi gikk ut for å se på toget. Bunadspullups har jo blitt populært, men jeg har virkelig ikke sjans til å ta en pullup nå! Så Lucia tok seg av pullupsene, mens jeg kjørte bunadsroing. Neste år blir det pullups på nasjonaldagen på meg også! Her ser dere et lite bildedryss fra dagen vår her i Trondheim:







Magen er stappfull av kake, bunadene er byttet ut med joggebukser og nå skal jeg se paradise i sofaen med de to finingene mine. Perfekt avslutning på en utrolig fin dag. Håper magene deres er fulle også , og at feiringen har stått til forventningene!

2 kommentarer
    1. Hei Nora!
      Ser Lucia har Trysil-bunad, er hun fra Trysil? 🙂
      Klem fra ei med Trysil-bunad som passet mye bedre i år enn i fjord 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg