17. mai muffins

Tenk at det er 17 mai i morgen, jeg kan nesten ikke tro hvor fort det har gått. Jeg hadde store planer om å lage en sunnere ostekake for å vise dere, men tiden har rett og slett ikke strukket til. Så i morgen skal jeg kose meg meg mammas kaker som er fulle av sukker, det er nemlig helt greit å kose seg litt ekstra på 17 mai. Spis en pølse, en is og noen kakestykker uten å få dårlig samvittighet – det har jeg tenkt å gjøre. Men det kan jo være noen der ute som ønsker seg sunnere alternativ i tillegg, eller som har allergier. Derfor tenkte jeg å vise dere fjorårets suksessmuffins, som smaker helt supert enten det er 17 mai eller ikke.



5 egg 2 ss sukrin 2 ss sukrin gold 1 boks kesam lime

50 g smør 30 g vaniljeprotein 1 ss fiberfin  5 ss mandelmel 2 ts bakepulver

Pisk egg og sukrin til eggedosis. Bland deretter inn kesamen, og alle de tørre ingrediensene. Smelt smøret, og rør det inn til slutt. Fordel i muffinsformer og stek midt i ovnen på 180 grader i ca 20 minutter. Denne oppskriften ga meg syv enorme muffins, bruker du små former vil du nok få det dobbelte. La de avkjøleseg før du legger på glasuren, som er laget av pisket philadelphia light og sukrinmelis.

Lenkene i innlegget er sponset

Håper dere alle får en helt fantastisk feiring, og krysser fingrene med meg for at bunaden passer!

5 kommentarer
    1. Hei!
      Denne kommentaren kommer ikke der den passer, men ville at du skulle se den så tok ikke sjansen på å kommentere på innlegget jeg så den! Jeg syns den tightsen fra Craft som er i seamless er så fin, men er så redd den blir mørkere der jeg svetter! Gjør den det? Håper på svar!
      Klem Silje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg