Dager som dette

Denne lørdagen har virkelig vært helt fantastisk. Den lille familien vår har vært ute nesten hele dagen, bymarka er virkelig superfin på denne tiden av året. Jeg merker at det er dager som dette som betyr noe, når jeg bare kan kose meg sammen med guttene mine ute i naturen. Det er jo så varmt ute også, så jeg ble faktisk litt solbrent av å sitte i sola under spisepausen til Ulrik. Vi har ingen planer om å reise på noen ferie i sommer, men hvis sommeren blir fylt med dager som dette kan vi ikke ha det bedre.

Tights fra 2XU / t-skjorte fra Adidas / caps fra Better Bodies (sponsede lenker)




Nå ligger far og sønn sovende på sofaen, mens Guapo ligger flat på gulvet under. Jeg sitter her og blir så glad av å lese alle kommentarene på det forrige innlegget mitt, dere er så herlige! Nyt lørdagskvelden kjære lesere ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg