Hva vil dere ha?

Det er nesten dårlig gjort å vise dere disse bildene uten at jeg har noen oppskrift til dere, for disse var så gode! Jeg fikk hjemmelagde søtpotetlomper av ei venninne, og det var så utrolig mye bedre en speltlomper. Så det har jeg lyst å lage selv også, så nå skal jeg ønske meg en steketakke i bursdagsgave. Da kan jeg lage disse herlighetene selv også, for de ga virkelig mersmak. Som vanlig klarte jeg ikke å bestemme meg for om jeg ville ha salt eller søtt, så jeg gikk for begge deler. Bløtkokte egg på den ene og cottage cheese med sukkerfritt syltetøy og valnøtter på den andre, helt perfekt lunsj!




Nå vet dere hva jeg vil ha, men det jeg egentlig lurer på er hva dere vil ha. Det er alltid vært så enkelt å blogge for min del, dette er jo på en måte min trenings- og kostholdsdagbok. Jeg har alltid vært opptatt av at bloggen kun skal handle om det, og ikke så mye annet. Men nå etter Ulrik kom merker jeg at jeg har så lyst å dele mye av det som skjer med han med dere også. Mange av dere har jo vært med meg så lenge, og derfor føler jeg at jeg har lyst til  fortelle dere om han akkurat som jeg gjør til venner og familie. Men på den andre siden vet jeg også at det er mange som kun er interessert i inspirasjon til trening og kosthold, og som synes det er kjedelig med bilder av en liten bebis. Så i stedet for å gå rundt å tenke på det selv spør jeg dere bare rett ut jeg, hva har dere lyst å lese om på bloggen? Eventuelt hva vil dere ha mer / mindre av? Det er helt lov å si akkurat det dere mener, jeg lover å ikke bli fornærmet hvis dere ikke har lyst å se bilder / lese om Ulrik. Jeg syntes ikke det var spesielt gøy før jeg ble mamma selv, så jeg har faktisk full forståelse. Nå håper jeg på masse svar i kommentarfeltet, da blir jeg glad! Ønsker dere alle en superduper fredagskveld ♥

46 kommentarer
    1. Det er ikke et problem at du blogger om gutten din, men det er ikke derfor jeg klikker meg inn 🙂 Samtidigvil jeg jo at du skal blogge om det du har kyst til selv da!

    2. Mer Ulrik, hus, innredning ++
      Trening og kosthold er for all del spennende, men det kan bli litt kjedelig med kun dette også, så en god blanding er fint. Føler man blir mer “kjent” med deg gjennom innleggene som ikke handler om trening/kosthold, noe som er gøy for for meg som har fulgt deg siden før du stilte i første konkurranse! 🙂

    3. Syns det er fint med en god mix jeg! Trening, kostholdstips og oppskrifter, forskjellige treningsøvelser- eller treningsøkter. Bilder av Ulrik og hvordan han utvikler seg, og interiør og bilder fra huset deres 🙂 skulle ønsker du blogget enda mer om graviditeten, men nå som den er over og du har en liten baby synes jeg det er helt naturlig at han også blir en del av bloggen (såklart i den grad du vil dele han) 🙂 også hvordan du trener deg opp etter graviditeten, og hvordan du selv føler mammalivet er!

    4. Jeg klikker meg inn her hovedsakelig for mat og kostholdsinspirasjon. Spesielt sunnifiserte oppskrifter på søtsaker ^^ Jeg synes absolutt at Ulrik kan være en del av bloggen ved at du forteller om dagene dine, hva dere gjør osv. men for mye babysnakk kan bli litt kjedelig. Sålenge det er jevnlige oppskrifter og amtinspirasjon så kommer jeg nok til å fortsette å lese 🙂

    5. Kjære Nora 🙂
      Nå som du et blitt mamma så er jo Ulrik en stor stor del av livet ditt og jeg vil veldig gjerne lese mer om han og ditt liv som mamma. Selv sitter jeg med en liten på 4 uker, som er våres nr 3, så jeg vet hvor stor del av livet og hjertet våres disse små, søte tar.
      Og jeg som mamma vil veldig gjerne lese og bli inspirert til et aktivt liv som mamma. Det er ikke alltid bare bare å kombinere, så hvordan gjør du det med trening og morsrollen, kosthold i forhold til amming, utslitte dager etter våkenetter osv osv. Det hadde vært kjempe kjekt å fått mer innblikk k livet ditt og ikke bare kosthold og trening, selv om det også er en stor del av livet ditt 🙂 Du er en stor inspirasjon, så tusen takk for det 🙂 God klem fra Silje @sillje

    6. Syns du er flink til å flette trening og baby sammen jeg!
      Når Ulrik begynner å spise så kan det jo være litt interessant med oppskrifter på sunn og næringsrik babymat☺️
      Ulrik er en naturlig del av deg, det er klart vi vil se han på bloggen!

    7. Først og fremst syns jeg du burde blogge om det du vil og det du synes det er gøy å skrive om. At det er om Ulrik er både naturlig og ikke minst, mener jeg, spennende å lese. Tusen takk for at du skriver en så utrolig fin blogg! God helg til deg og dine 🙂

    8. Liker veldig godt du deler ting fra hverdagen din, både trening, kosthold, baby og interiør. Har veldig lyst å lese mer om hvordan du trener deg opp etter svangerskapet, fordi jeg selv også har blitt mamma for 5 mnd siden.

    9. Mer om Ulrik og hverdagslige ting 🙂 ble selv mamma for første gang for en mnd siden, så syntes det er koselig å lese om det^^

    10. Synes du balanserer fint sånn som du gjør det nå. Min mening er at det er spennende å se hvordan trening/kost er det sentrale, men at det får litt forskjellig uttrykk etter hvilken livsfase man er i. Hva driver deg synes jeg er meningsfullt å lese om.

    11. Hei :). Selv om jeg er mest interessert i kosthold/trening, er det absolutt bare superkos å se og høre om sønnen din. Klart det. Nettopp begynt å lese bloggen din, veldig kjekk den. Stå på 😀 Mvh Christine

    12. Hei! Pleier aldri å kommentere egentlig, men gjør det nå! Jeg liker veldig godt at du legger ut oppskrifter og treningstips og det er jo det jeg først og fremst forbinder bloggen din med. Men samtidig så er det som gir bloggen din “sjel” når du er personlig, og da er det kjempekoselig med Ulrik og med innredning siden du er akkurat har flyttet 🙂 Alt i alt, en god mix er bra!
      Sara 🙂

    13. Hei,
      du trenger ikke vente til du har steketakke i hus for å lage egne lomper. De kan fint stekes i en tørr stekepanne på middels varme 🙂
      God helg! 🙂

    14. jeg kunne du ønske du skrev mer om tankene dine rundt fitness, hvorda det var å gå på ditt, og hvordan du syntes kroppen har forandret seg enormt? Jeg syntes bloggen din kan være veldig ensformig, så kunne også tenkt mer personlig innlegg

    15. Jeg leser bloggen din hovedsakelig for å få inspirasjon til oppskrifter og trening, men jeg synes det er veldig hyggelig å lese litt om hverdagslivet ditt også, som Ulrik, Guapo, oppussing av hus osv. Føler liksom jeg kjenner deg ganske godt etter å fulgt bloggen din i en del år, så det hadde bare blitt rart om du ikke snakket om andre ting enn mat og trening! At du deler mye personlig (som det kjipe med å være gravid) gjør at bloggen din skiller seg ut fra andre trenings og kostholdsblogger, så fortsett med det! 😀

    16. Mer Ulrik og gjerne litt mer hus nå i starten hvor dere akkurat har flyttet inn. Ellers er jeg veldig glad i å lese om både Ulrik og trening i fremtiden 😁

    17. En god blanding er fint! Vet at det ikke er det som er “hensikten” med denne bloggen, men det hadde vært gøy å få høre litt av dine meninger på andre saker enn trening og kosthold:)

    18. Jeg leser bloggen din fordi du deler gode oppskrifter på sunn mat og treningsprogram. Det gir meg både inspirasjon og motivasjon! Samtidig synes jeg det er hyggelig å lese om hverdagen din; jeg liker variasjonen. Håper du vil fortsette å dele oppskrifter og treningsprogram, dine tanker om kosthold og trening, samt hvordan hverdagen din er med småbarn! Og så håper jeg du vil dele hvordan huset deres ser ut 🙂

    19. Bloggen din blir mye bedre av at du blogger om det du har lyst til å blogge om. Jeg er nybakt mor selv, og syns det er rart å være innom en livsstilsblogg som ikke også handler om en såpass vesentlig del av livet ditt. Mer Ulrik! 👏🏻

    20. Hei Nora 🙂
      Jeg leser bloggen din fast nå etter at du ble gravid og mamma! Synes du er så herlig, liker at du finner tid til å oppdatere så ofte som du gjør! Vil gjerne lese om alt i livet ditt, trening, mat, hus, kjæreste og ikke minst Ulrik! Ikke stopp å skriv om han! Barn er jo en del av livet, hadde blitt rart om du skulle stoppe å skrive om han bare fordi du tror (eller har hørt?) andre si det er “kjedelig”. Er jo absolutt ikke det, og som så mange andre skriver over, det er jo en ting du bryr deg om. Bloggen blir best når du skriver om ting du selv er opptatt av og som har stor betydning i ditt liv! Stå på, du er fantastisk 🙂

    21. Du er den første bloggen jeg tenker på, og klikker meg inn på etter du ble mor! Kan ha noe med at jeg selv ble mor for snart 5 mnd siden, så gjerne mer baby! 🙂 Samtidlig er du veldig inspirerende og ikke minst motiverende med trening og kosthold!

    22. Jeg vil gjerne lese mer om både Ulrik, huset ditt, mat og trening! Er selv gravid i uke 33, så elsker bloggen din mer enn noengang! Spesielt interessert i trening som du gjennomfører med Ulrik, da jeg gjerne ønsker inspirasjon til å komme i gang igjen etter fødsel. Kanskje du og kan skrive et innlegg om treningen du har gjort og som er trygg rett etter fødsel 😊

    23. Du er så flott og jeg liker å lese begge deler! Gjerne mer om Ulrik, hus osv, det er kjempekoselig siden jeg har fulgt deg en stund. 🙂 Du er også en av de mest inspirerende treningsprofilene jeg følger, og jeg blir ikke inspirert lett av folk jeg ikke har noe personlig forhold til. 🙂 Du er super og det er såå hyggelig å se deg så glad! 🙂

    24. Hei 🙂 Som jeg nevnte i et innlegg tidligere i uken kunne jeg tenke meg en samlet guide når det gjelder gravidtrening.
      Mvh Silje

    25. Jeg syns det er kjempegøy å lese om både Ulrik, hus og hverdagen din jeg! Kosthold- og treningsdelen er jo den jeg liker best med bloggen din, og grunnen til at jeg leser den. Men syns det er kjempekoselig at det kommer litt personlige innlegg innimellom slik at det ikke blir så ensformig 🙂 Så lenge du er ærlig, og ikke rosamaler livet som så mange andre bloggere gjør! Fortsett i den retninger du gjør nå, syns du har en kjempefin blanding jeg 🙂 Bare pass på at mat- og treningsinnleggene dine ikke blir for babyrettet, noe som er litt kjedelig for oss som ikke har unger! Du kan gjerne foreslå måter å gjøre øvelser på både med og uten baby, så får alle noe utav innleggene dine! Stå på videre! Du er kjempeherlig, og absolutt favorittbloggeren min 🙂 Faktisk er du den eneste bloggeren jeg leser fast, da bloggen din faktisk gir meg noe positiv i livet, og ikke en haug av urealistiske forventninger til meg selv og livet!

    26. Jeg synes det er kjempegøy å lese om hverdagen din utenfor treningen, altså om familien din og Ulrik, så vil gjerne høre mer om det 😀

    27. Hvordan spiser du disse søtpotetlompene? Hvis man bare ruller sammen lompene så tyter jo pålegget ut i andre enden!

    28. Mer baby!! Sammen med kosthold og trening. Og om deg, hvordan du har det og hvordan du synes den nye hverdagen er. Liker bloggen din kjempegodt! 😀

    29. Jeg er gravid selv, og synes det er helt supert å lese om hvordan du trente under graviditeten, og ikke minst hvordan du trener nå. Kosthold og oppskrifter er også veldig inspirerende!

    30. Jeg syntes det er så koselig å lese om Ulrik. Leste bloggen din før, men merker jeg gleder meg ekstra mye til å gå inn nå, bare for å se hvordan det står til med babyen, haha. Vil også se hvordan det står til med leiligheten. En fin kombinasjon er bra! Det viktigste er at du blogger om det du vil/trives med, da tror jeg resultatet blir best 🙂 Og nå som Ulrik er en del av livet ditt, er det bare naturlig at du blogger om han!

    31. Som førstegangsgravid 21-åring vil jeg gjerne høre mer om mammarollen og den søte lille bebisen. Men som du sier, dette er en kostholds og treningsblogg, så hovedfokus på det med innslag av Ulrik og mammarollen så synes jeg blir kanon! er jo forsåvidt det du gjør nå, så da vil eg oppfordre til å fortsette med det hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg