Lettvint lillelørdag

I dag ble både treningen og middagen her i huset veldig lettvint. Det betyr likevel ikke at noen av delene ble dårlig, jeg fikk nemlig kjørt ei fin lita økt med strikk nede i treningsrommet mitt. Jeg hadde lyst å trene litt rumpe, men var så lei av glutebridge og knebøy etter forrige ukes challenge at jeg måtte finne på noe nytt. For å være helt ærlig så glemte jeg faktisk å gjøre repetisjonene mine på søndag, så da ble det dobbelt opp i går. Jeg tenker at så lenge jeg gjennomførte er det helt greit, og jeg håper dere kom helt i mål til slutt også! I dag ble det derfor helt andre øvelser, og jeg tok pullthrough og kickbacks med strikk. Under pullthrough kan man fint regulere tyngden på øvelsen selv etter hvor langt fra festepunktet en stiller seg.

Tights og t-skjorte er begge fra Craft (sponsede lenker)




Mellom settene måtte jeg ned på gulvet og kose med lillehjertet, og jeg synes virkelig han begynner å få taket på selfies nå! Etter ei lettvint lita økt spiste vi en like lettvint middag, taco med speltlompechips. Jeg kuttet bare opp det vi hadde av grønnsaker i kjøleskapet, stekte karbonadedeig og de enkle chipsene. Fremgangsmåten på de finner dere her, ferdig på 10 minutter og er et super alternativ til nachos! Toppet med litt salsa og lettrømme ble måltidet komplett, taco slår aldri feil. Med kort tid på kjøkkenet blir det mer tid til å skru møbler, det er jammen ikke barebare å flytte!



 

8 kommentarer
    1. Hei Nora 🙂
      Jeg ser du spiser Questbarer, er dette noe man kan spise når man ammer? Har en jente på 6uker, og har så fryktelig lyst på 😀

    2. Ida: du kan spise som før når du ammer, så ser du bare an om barnet reagerer på det 🙂 jeg spiser absolutt alt jeg spiste før svangerskap også nå, fordi Ulrik får ikke vondt i magen. Og da er alt greit 🙂

    3. ÅÅÅ! Blir så glad når eg leser bloggen din!! Propp full av masse ny matoppskrifter og trening!! Dette er en utrolig god blogg! Sitter her å skriver ned matopskrift for oppskrift!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg