My kind of fastfood

Da kjæresten kom hjem fra jobb klokken fire dro vi på IKEA, og vi kom først hjem for en halvtime siden. Jeg er sikker på at vi har gått minst ei mil der inne, og vi var begge skrubbsultne når vi kom hjem. Jeg kjente at jeg begynte å bli veldig hangry, og for å redde kvelden måtte det litt fastfood til. Det som er så fint er at det er så enkelt å lage sunn fastfood, og speltlompepizza er et perfekt eksempel på det! Smør speltlomper med pesto, topp med det du ønsker av grønnsaker, skinke og ost før du setter i ovnen. Stek på 200 grader i 8-10 minutter, og følg godt med på slutten slik at det ikke blir brent.


SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Utrolig hva litt god mat kan gjøre, for nå er energien og humøret på topp igjen. Det var dagens lille mattips fra denne kanten, og absolutt en godkjent avsluting på dagen. Nå venter paradise hotel før senga, finfin mandagskveld! 
 

7 kommentarer
    1. Hei Nora 🙂 Tenk at du overlevde en hel kveld på IKEA! Jeg kan ikke fordra det stedet og drar der kun når jeg må og med spesifikk handleliste 😉 Jeg synes du er en så bra motivasjon og synes det var spennende å lese om trening og graviditet. Nå har som jeg er gravid selv hadde jeg satt pris på et innlegg med litt øvelser samler for hele kroppen som en kan trene når en er gravid. Gjerne noe for kjernen / magemusklene også. Jeg kan jo bare bla gjennom i historikken altså, men så kjekt det hadde vært å ha det i et innlegg. Håper du får en strålende dag. Klem

    2. Når det er så enkelt å lage sunn hjemmelaget pizza så kan man bare lure på hvorfor folk kjøper grandiosa?

    3. Åh, nå ble jeg også fristet. Spelt lompe pizza er kjempegodt.Du deler så nydelige oppskrifter.
      Jeg skjønner ikke hvorfor de lager ikea så tungvint å ferdes i foresten, blir jo rene maratonløypa, og jeg er ikke så tålmodig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg