To nye favoritter

Innlegget inneholder sponsede lenker

I dag ha virkelig vært en bra dag! Fint vær, smilende baby og pakke i posten – da blir det ikke stort bedre. I pakken lå det blant annet en bæresele fra Barnas Hus, som er helt perfekt å bruke til trening! Jeg har valgt Ergobaby sin sele med spedbarnsinnlegg, som gjør at Ulrik sitter bra i den allerede. Jeg måtte selvfølgelig ta den med ut på en liten testrunde med engang, og vi koste oss virkelig begge to. Det er vel ikke så rart, jeg koser meg alltid på trening og Ulrik koser seg alltid når han får mye kroppskontakt. Så denne er virkelig gull verdt, og har allerede blitt en favoritt hos meg! Det som er ekstra fint med selen er at den har flere ulike bæreposisjoner, både utovervendt på magen, på hofta og på ryggen. De posisjonene er Ulrik for liten for enda, og koser seg innovervendt mot magen til han blir litt eldre. Ikke minst er det er pluss med denne selen at midjebeltet er bredt og sitter godt, og gir derfor god støtte til korsryggen. Etter ryggproblemene mine har jeg blitt ekstra opptatt av slike ting, det er så viktig!

Bæresele fra Ergobaby her / genser fra Craft her (-31%) / sko fra Reebok her



Både triceps dips, utfall og knebøy med Ulrik i bæreselen gikk som en drøm, jeg så aldri for meg at det skulle være så herlig å trene med en baby! Helt til slutt i dag må jeg vise dere enda en favoritt som jeg har lett etter i flere uker nå. Den er absolutt ikke sponset bare så det er nevnt, men Skyr med kaffe og vanilje har uten tvil blitt min nye favoritt! Herregud så god, jeg elsket den virkelig. Er du glad i smaken av mocca / latte er denne midt i blinken, og får terningkast seks fra meg.

3 kommentarer
    1. Genial sele. Ska anbefale til alle gravide venninnene mine. Den skyren hørtes digg ut! 🙂 ønsker deg en strålende helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg