En god start på dagen

Før jeg begynte å amme spiste jeg aldri frokost, og dagens første måltid var alltid rundt 12. Nå er jeg sulten som en hest hver morgen, og skulle jeg ventet ltil lunsj med å spise hadde jeg nok gått i bakken. Det merkes at kroppen jobber når jeg ammer, jeg blir veldig tørst og drikker flere liter om dagen. Derfor er det viktig å fylle på kroppen, og i dag startet jeg dagen med ferskt lavkarbobrød med avokado på. Her har jeg brukt denne brødmiksen, ekstremt god og ikke minst superenkel. Du trenger bare miksen og vann, før det settes inn i ovnen. Det er forresten det samme brødet jeg brukte til club sandwichene tidligere i uken, anbefales virkelig! Med most avokado, salt og pepper på ble det en veldig godkjent start på dagen.

Innlegget inneholder sponsede lenker



Så vil jeg tipse dere om at det er stort salg hos X-life denne uken! Her er det mange godbiter til en rimelig penge, jeg tenkte å lage en collage til dere med favorittene mine men Ulrik våknet før jeg rakk det. Så dere får nesten klikke dere inn og se selv, hele utvalget finner dere her:

 

10 kommentarer
    1. Avokado <3 Tips: Strø litt tørka chiliflakes på toppen, sammen med saltet og pepperen! Knallgodt det også 😀
      Du er faktisk den eneste treningsbloggen jeg følger, for du motiverer og gir meg en god-følelse, særlig fordi jeg føler du har en sunn og god innstilling til kropp, trening og mat. Du forteller om opp- og nedturer, og viser bilder av et rotete hjem (elsker det)! Alle de andre får meg bare til å føle meg som en dritt og framviser et urealistisk perfekt liv. Takk for inspirasjon, treningsglede, og knallsøte bilder av en nydelig beibis!

    2. Dette har jo blitt mer eller mindre en ren matblogg? Jeg vet du ikke trener slik du pleide riktig enda men kan du ikke prøve å variere litt på innleggene? For litt inspirasjon og motivasjon til oss lesere. Det er langt mellom dem nå…..

    3. Anonym: jeg gjør så godt jeg kan, men det er som du sier litt begrenset når jeg ikke er i gang med treninga helt enda. Tenker det er enda kjedeligere med bare bilder av meg på trilletur :p det kommer til å bli bedre, så jeg håper dere holder ut med meg enn så lenge 😀

    4. Anonym: Ja i løpet av dagen skal man spise variert 🙂 At man har samme pålegg på brødskivene i ett måltid har absolutt ingenting å si, det er totalen i løpet av en dage som teller 🙂

    5. Hei Nora! Gratulerer så mye med en flott liten gutt. Jeg lurer på hvordan det er i forhold til amming når du har silikon? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg