Førsteplass

Jeg synes det er helt supert å trille turer, men jeg elsker jo å bruke kroppen til så mye mer enn å bare gå. Derfor prøver jeg forsiktig å utfordre meg selv til å prøve nye ting, og bevegelser jeg ikke har gjort på lenge. Det å hoppe slutta jeg ganske tidlig i graviditeten, jeg ble jo så fort stor at det ble veldig vanskelig. Ubehagelig var det også, så jeg husker faktisk ikke sist jeg hoppet! Derfor måtte jeg bare prøve å hoppe litt i tribunene ved løpebanen i dag, og det var veldig gøy. Men selv om det var gøy var det ikke særlig behagelig, med enorme pupper fulle av melk var det nesten så jeg slo meg selv i haka da jeg hoppet! Jeg må finne meg en sports-bh som holder ting like godt på plass som tightsen, så slipper jeg fremtidige slag-ulykker. Dere får forresten -25% rabatt på alle tights hos X-life denne helgen ved å bruke rabattkoden T25 i kassen.

 Tights fra 2XU / sko fra Reebok (sponsede lenker)

Jeg valgte derfor noe litt roligere, og tok heller noen runder med gående utfall på løpebanen. Den øvelsen passet mye bedre, så får jeg heller spare hoppingen til senere. Jeg har jo fått splitter nye løpesko i posten som jeg er ivrig på å få testet ut også, og det klødde virkelig i beina når jeg så de andre som løp på banen. Jeg gleder meg til å komme i gang med løping igjen, og da tenkte jeg at jeg skulle dele løpeprogrammet mitt med dere. Det vil passe midt i blinken for andre som har lyst til å begynne med løping, for nå er jeg nødt til å begynne helt på scratch. Men jeg ble jo ganske god på å løpe før jeg ble gravid, og det har jeg store planer om å bli igjen!


Selv om jeg bare gikk og derfor var den tregeste på hele løpebanen i dag så gir jeg meg selv en førsteplass jeg! Jeg er bare så glad for å være alene i kroppen min igjen, og kjenner at mer og mer faller på plass hver dag. Det er jo lørdag også, det er grunn nok i seg selv til å føle seg på topp!

18 kommentarer
    1. Jeg er 12 dager unna termin med mitt andre barn selv. Å akkurat den setningen har jeg hørt meg selv si flere ganger.. Jeg gleder meg SÅNN til å være alene i egen kropp igjen! Og det å trene og kjenne meg sterk igjen. Stå på Nora! Du fortjener absolutt en førsteplass! 😉

    2. Hm.. Ja, men hva ble prisen din på? Kan det være fordi den allerede er satt ned til 899?
      Forresten, så liker jeg bloggen din! Du har en sikkelig fin utstråling og virker som et godt forbilde😊

    3. Når du finner sportsbh som passer håper jeg du deler. Sliter med å finne sportsbh som passer generelt å nå som jeg er gravid og puppene vokser enda mer sliter jeg med alle typer bh. Du er super flink😀

    4. Siden du endelig svarer på kommentarer igjen spør jeg deg en gang til om denne tightsen.. jeg vil gjerne bestille den nå når du har gitt denne rabatten 🙂 men skifter gråfargen farge når man blir svett? sånn nede på korsryggen.. jeg har en annen som blir markert der man er svett, så den må jeg ha en lang singlett over hvis jeg skal løpe med den. lurer på om denne er lik eller om gråfargen er såpass mørk at man ikke ser svetten 🙂

    5. Trine: Jeg prøver å svare så ofte jeg kan, men jeg merker at ammetåka melder seg ofte så beklager om jeg ikke har svart på deg tidligere! Gråfargen skifter ikke farge nei, den er så mørk bakpå at den ikke er gjennomsiktig heller. Dette er uten tvil favoritt-tightsen min så langt, så anbefales fra meg 🙂

    6. Du er så utrolig flink til å finne treningsglede! Jeg sliter virkelig med motivasjonen, men nå får jeg heller ikke lov til å trene på to måneder pga kyssesyke.

    7. Du ser så godt ut, og virker så lykkelig! Det er så fint å se at du trives! Ønsker deg alt godt 🙂

    8. Hei!
      nå ble jeg hoppende glad! Jeg har/er verken gravid eller ammende, men jeg har noen salige jur, og sliter med å kjøpe sportsBH.
      Pr. i dag, etter tusenvis av kroner og masse elendige sportsBHer klikket hjem, bruker jeg en ganske nøytral Nike-BH, men en vanlig spile-BH under. Eneste som holdere G-cupsa inne.
      SKRIK derfor ut om du finner en god – som student har jeg rett og slett ikke råd å gjøre flere bomkjøp.
      OG, bare så det er sagt, for meg spiller det liten rolle om det er en amme/gravid what-so-BH, så lenge jeg kan hoppe, løpe og kose meg på trening uten å slå meg selv i fjeset med titsa daglig!
      🙂 fin bebi.

    9. Rose: haha, det er bra vi er flere som har samme problem 🙂 Jeg skal teste ut litt forskjellig og legge ut på bloggen med engang jeg har skutt blink 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg