Mål i sikte

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd, jeg er nemlig straks i mål med min kilometerchallenge. Etter dagens tur har jeg 40/42 kilometer i boks, og hele morgendagen gjenstår før de siste to skal være i boks. Det skal absolutt ikke være noe problem å gjennomføre, jeg skal prøve å få til 8 slik at det blit 50 totalt denne uken. Det er ikke den første gangen jeg skriver det, men det er virkelig så deilig å være ute nå om dagen! Det at det har blitt lysere ute gjør noe med energien og humøret mitt, det gjør meg så glad. Når jeg i tillegg kan bruke mye tid ute i frisk luft, da blir det ikke stort bedre. Endelig fikk jeg den nye jakken og tightsen jeg har ventet sånn på også, og begge to har virkelig blitt nye favoritter. Jakken er vind- og vanntett, samtidig som den sitter dødsfint på. Jeg vet mange av dere har lurt på om den nye 2XU-tightsen er gjennomsiktig, og det kan jeg nå avkrefte. Sitter supert og holder ting på plass, det synes jeg er ekstra godt nå om dagen!

Lue og jakke fra Kari Traa / kompresjonstights fra 2XU (sponsede lenker)





Det er så godt å være sammen med de to småguttene mine hele dagen, permisjonslivet er herlig altså. Nå skal jeg sette i gang med å lage middag til den siste gutten i huset kommer hjem også, husmorpoeng til meg!

12 kommentarer
    1. Gjerne litt feil innlegg å kommentere det på, men må si det likevel 🙂
      Bloggen din er helt TOPP når det kommer til matretter (det andre og altså, hehe) men fått så utrolig mange gode og sunne middagsvaner nå takket være deg!
      Blar ofte langt tilbake i arkivet ditt når jeg er matlei og må finne noe nytt å lage 🙂
      Søtpotet lenge leve 😉

    2. Jeg skjønner ikke hvordan du får det til jeg, du virker jo som en sånn supermom med alt på stell. Jeg sitter her med en på seks uker og har skjeldent tid til å lage mat til mannen kommer hjem, og iallefall ikke klart å skrive en blogg!

    3. Herlig Nora! Virker som du storkoser deg med den nye tilværelsen – så utrolig deilig å se 😀
      Masse lykke til fremover <3

    4. Nora, jeg har lest bloggen din en stund, men aldri lagt igjen en kommentar tidligere. Skammer meg litt over det, men bedre sent enn aldri. Elsker inspirasjonen du gir meg på denne bloggen og at du er så dønn ærlig. Slike bloggere skulle det vært flere av. Takk for treningsmotivasjon, sunne matoppskrifter når man ikke klarer å finne på noe selv og for oppminnelsen på at vi alle burde leve i nuet 🙂

    5. Karen: nei, ikke egentlig 🙂 noen få dager kan selvsagt være slitsomme, men sånn er det jo i hverdagen til vanlig også 🙂 men ellers storkoser jeg meg med den nye tilværelsen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg