Peanut pancakes

SAMSUNG CSC

Dette er virkelig det jeg kaller en god start på dagen! Jeg har aldri lagt skjul på at jeg elsker peanøttsmør, og det samme gjelder egentlig alt som har smak av peanøtter. Så da måtte jo kombinasjonen av pannekaker og peanøtt bare bli bra, og denne oppskriften var det fineste Linn som tipset meg om. Det er jeg glad hun gjorde, for de smakte kanonbra!  De er ikke vanskelige å lage heller, for å lage hele dette tårnet trenger du:

1 banan ♥ 2 egg ♥ 30 g peanøttmel ♥ 15 g sesammel ♥ 30 g sukrin gold

50 g mager kesam ♥ 1 ts bakepulver ♥ 1 ts kardemomme ♥ en klype salt

Mos banan med stavmikser og tilsett resten av ingrediensene. Bland godt sammen, før du steker på middels varme i panna. Tilbehør kan du selvfølgelig velge selv, her er det brukt cottage cheese, sukkerfritt syltetøy og friske jordbær. Syltetøy og cottage cheese er ligger lagvis mellom pannekakene, med søte jordbær på siden. Ekstra godt smaker det også med et glass melk til!
SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

6 kommentarer

Siste innlegg