Kilometerchallenge & motivasjon

For å komme skikkelig i gang igjen etter påsken tenkte jeg det var på tide med en ny kilometerchallenge! Det er det lenge siden jeg har hatt nå, så det er virkelig på tide. Det passer veldig fint for meg akkurat nå, ettersom trilling er det meste av treningen jeg gjør. For dere som blir med kan dere velge om dere vil trille, gå eller løpe – det er helt valgfritt. Det som ikke er valgfritt er antall kilometer, målet er å gjennomføre et maraton på ei uke. Det vil altså si 42 kilometer, og challengen starter i morgen. Jeg tenkte det var en super motivasjon å ha med seg inn i helga, som forhåpentligvis gjør at flere enn meg kommer seg ut. 42 kilometer på en uke vil i snitt si 6 kilometer per dag, og det skal være overkommelig for de fleste. Hvis denne challengen blir for enkel får jeg heller kjøre på med litt mer utfordringer etterhvert, men vi starter i alle fall med denne. Jeg synes det er supergøy når vi kan motivere hverandre, så del gjerne bilder på instagram med hashtag #kilometerchallenge og #fitnessnora. Da får jeg fulgt med på dere og kan heie på dere hele uka. Håper så mange som mulig blir med, jeg og Ulrik er mer enn klare til å sette i gang!

Lenkene i innlegget er sponset

Jeg blir alltid så mye mer motivert når jeg har et konkret mål å jobbe mot, eller en utfordring som dette. Da blir det ekstra gøy å gjennomføre, og jeg vet med meg selv at jeg kommer til å dra ut på tur selv om det er dårlig vær. Det er jo ikke et alternativ å ikke klare å komme i mål på min egen challenge! Det er ikke bare utfordringer som motiverer meg, men også nye treningsklær. Det er jo så gøy at ting faktisk passer nå som jeg ikke har en stor kul på magen lenger. Jeg har nettopp lagt inn en ny bestilling hos X-life, og her er noe av det som havnet i handlekurven min:

Vind- og vanntett jakke fra Kari Traa / kompresjonstights fra 2XU / t-skjorte fra Better Bodies / løpesko fra Reebok i grå/rosa og lysegrønn

Ingen tvil om at dette passer helt perfekt på til trilleturer og utetrening fremover. Håper så mange av dere som mulig blir med på challengen, startskuddet går i morgen tidlig!
 

12 kommentarer
    1. Hei! Jeg leste bloggen din fast før (er vel et års tid siden sist), men sluttet å lese den da jeg sluttet å trene.. Dvs, tok meg en pause som ble til at jeg endte med å slutt helt. Her om dagen kom jeg på bloggen din igjen og tok en titt, og kunne med glede se at du både hadde vært gravid og fått en liten baby siden sist! Så gratulerer med en liten en 🙂 Og jeg må bare si at du ser veldig bra ut nå. Synes du ser veldig godt ut, og ikke minst ser du fortsatt like sunn ut som før. Jeg skal ha baby selv og er snart 3 mnd på vei, så jeg har markert noen favorittinnlegg hos deg fra fra flere mnd tilbake i tid som jeg kommer til å hente inspirasjon fra fremover. Jeg har vært sykemeldt i over en mnd pga kvalme og oppkast, det samme som du slet med i starten. Og jeg må si at jeg føler meg helt lik som deg; hittil har denne graviditeten vært noe forbanna *****
      Haha. Men håper det er som du beskriver; at det er verdt det fremover! Men nå er det på tide å få røven opp fra sofaen og begynne i det små med gåturer igjen.
      Så puh, det ble en lang melding for å si at jeg også er med på challengen din! Gleder meg til å komme i gang i morgen 😀

    2. Det her må jeg bli med på 🙂 Har en gutt som blir 3 mnd 19 april. Blir mange trilleturer for han sover best i vogna 🙂

    3. Weehoo! Jeg er med og skal prøve å nå målet så godt jeg kan! Vi alle må prøve å motivere hverandre da!😄 gleder elg og lykke til!♡

    4. Hei! Får disse grå 2xu tightsene “merke” bak på rumpa eller andre steder når man blir svett? har så lyst på begge de du har bilde av men liker ikke at de skifter farge når det blir vått om du skjønner.
      Disse challengene dine er forresten supermotiverende, og du stråler virkelig om dagen 😀

    5. Super challenge, men med betennelse i begge føttene, får jeg heller bli med neste gang. Lykke til 🙂

    6. Fullført! I tillegg 22 km på sykkel, så vil seia meg fornøyd med vekas innsats. Nyt søndagen (det som er igjen) og håpar du får ei fin veke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg