Sjokoladelykke og treningsrom

SAMSUNG CSC

Mandager er jo den store “begynne på nytt dagen,” men ferien er ikke helt over enda og derfor måtte det litt baking til i dag. Jeg har egentlig spist alt for mye sjokolade i påsken, og derfor tenkte jeg å komme tilbake til det vanlige kostholdet mitt fra i dag. Men så dukket sjokoladesuget opp ut av det blå, og da klarte jeg ikke å stå i mot. Sukker har jeg likevel fått nok av, og valgte derfor en sunnere muffinsvariant i dag. Her har jeg brukt sjokolademiks (adlink) fra Funksjonell Mat, som blandes med 4 dl melk, 4 egg og hakkede valnøtter. Jeg elsker å ha nøtter i muffins, det er så godt med litt ekstra tyggemotstand synes jeg! Bland alle ingrediensene sammen og fordel i muffinsformer, som settes i ovnen på 175 grader i 12-15 minutter. La de avkjøle seg før du legger på glasuren, jeg brukte Philadelphia sitt sjokoladepålegg. 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Det har ikke bare vært spising og bakingi dag, vi dro opp til det nye huset vårt for å se på noen detaljer og tok samtidig en god trilletur rundt om i nabolaget. Det er viktig å finne gode trilleløyper så fort som mulig, for snart skal vi jo faktisk flytte inn! Planen var egentlig å være ferdig før Ulrik ble født, men vi havnet litt bak skjema. Men nå nærmer vi oss mål, og vi skal være inne i huset i løpet av april. Jeg gleder meg sånn til å flytte inn i et hus hvor vi har valgt absolutt alt selv, og ikke minst gleder jeg meg til å vise dere treningsrommet mitt! Jeg knipset et par bilder i dag bare fordi jeg er så gira, for i dette rommet kommer det til å bli gjennomført mange treningsøkter fremover. Den gamle peisen dere ser på bildet skal selvfølgelig ut, så må jeg få på plass speil og finne ut hvilket gulv vi skal legge. Hvis noen har tips til det er det bare å hyle ut i kommentarfeltet! Den store pappesken på gulvet er mølla mi, og den gleder jeg meg virkelig til å teste ut. Mens vi var der i dag måtte jeg teste ut hvordan det ble å ta bilder foran kontrastveggen også, og det ble jo kjempebra om jeg så skal si det selv. Jeg ville ha en farge som ga mye energi, og der føler jeg at vi har skutt blink.



Åh, se for dere at dette skal bli fylt opp med knebøyrack, vektstenger, manualer, kettlebells, ringer og slynger. For meg blir det i alle fall tidens lekeland!
 

11 kommentarer
    1. Dæven, jeg vil også ha treningsrom! Nå ga du meg en ide til jeg flytter ut. Den dagen skal jeg løpe naken på mølla klokken 3 om natta og høre på høy musikk. Hahaha.

    2. Ah, lykken må være å ha treningsrom hjemme! Kjenner jeg ønsker meg det en gang i fremtiden 😉
      Gleder meg til huset deres er ferdig, så vi får se bilder! 😀

    3. Så spennende med nytt hus. Gratulerer med baby og hus😃😃. Jeg har selv treningsrom hjemme. Vi har parket på treningsrommet. Så vi la svarte tykke gummi matter oppå parketten over hele rommet. Da beskytter det parketten og er veldig enkelt og vaske det. Er så hærlig og ha treningsrom hjemme. Kan liksom ikke skylde på dørstokkmila😂😂😂

    4. Når du har fylt rommet ditt, kan du da ha et utfyllende innlegg med bilder av de forskjellige tinga og pris samt hvor man får tak i det? Hadde vært veldig flott med litt tips og inspirasjon 🙂

    5. Min første kommentar til en blogg noensinne, men nå måtte jeg legge igjen en 🙂
      Først må jeg bare få si at du har fantastisk inspirerende og motiverende blogg!
      Jeg er litt i samme situasjon som deg, er i permisjon og bygger treningsrom. Treningsrom mitt har betonggulv men har tenkt å dekke litt til med gummimatter fra Biltema. Her har jeg stepper, ketlebell, hoppetau, medisinball, fitnessball og mye mer. Nå venter jeg bare på en spinningsykkel og en romaskin 🙂 Lurer på hvilken type mølle du har, og hvordan du har tenkt å gjøre det med speil på veggen? Jeg har tenkt på noen store speil fra IKEA, men er usikker på hvordan det vil se ut…
      Digga fargen du har valgt på veggen!! Gleder meg til treningsoppdateringer fra trimrommet ditt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg