Pushups & påskeegg

Selv om jeg ofte kommer med mange sukkerfrie og sunnifiserte oppskrifter her på bloggen er ikke sånn at jeg aldri spiser sukker eller godterier. Det er ikke sånn at sukker er gift, og jeg spiser som regel godis en kveld i uken. Så lenge en klarer å spise litt, og ikke spiser kilosvis med smågodt er det ingenting i veien for å kose seg på en lørdagskveld. I dag er det ikke bare lørdag, men det er jo selveste påskeaften og da må det et skikkelig påskeegg til. Mitt er ikke fylt med proteinbarer, men med yoghurtnøtter, sjokolade og smågodt. Det har jeg absolutt ikke dårlig samvittighet for, og det skal ikke dere ha heller! Nyt påskeferien og påskeegget, det er nemlig ikke det som teller i det lange løp.

Lenkene i innlegget er sponset


Minst like viktig som det å nyte påskeegget synes jeg det er å holde seg i aktivitet i påska. Det trenger ikke å være all verden, bare en kommer seg opp av sofaen og får brukt kroppen! Det er jo det den er skapt for, ikke å sitte på rumpa. Både kropp og sinn har godt av aktivitet og frisk luft, og da smaker jo påskeegget ekstra godt når man kommer hjem igjen også. Her går det mest i trilleturer nå, og i dag var alle de tre favorittgutta mine med på tur! I morgen er det fire uker siden Ulrik ble født, og kroppen kjennes mer og mer klar for trening. Likevel holder jeg meg til litt kortere bevegelsesbaner enda, disse pushupsene var tunge nok de! Forresten får dere -15% rabatt på hele nettbutikken til X-life ved å bruke rabattkoden EASTER i kassen. Dagens tips fra meg til alle dere, ha en super påskeaften!

Turbukse og pannebånd fra Craft


 

5 kommentarer
    1. Nam nam! Ser ut som du har kost deg påskeaften 🙂
      Personlig får jeg så dårlig samvittighet hvis jeg spiser sukker at det ødelegger smaken! Klarer ikke å nyte det overhode, og ser noen at jeg spiser det så får jeg helt noia. Føler jeg er på diett hele tiden, jeg. Men det går bra, liksom. Jeg trives med å føle meg sunn.
      Spiste en Cloetta sukkerfri sjokolade i dag da, 100 g. DA fikk jeg dårlig samvittighet, da – for det er jo karbs i det og. Men men, påske er påske! Går lange turer hver dag, så litt godt skader vel ikke. God natt

    2. ÅÅÅ, du er så vakker – og den lille familien din virker så skjønn! Gratulerer så mye med Ulrik (så fint valg av navn, også!) 🙂 Ha en fin påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg