Kremete grønn supersmoothie

Hvis dere synes det er vanskelig å få i dere nok frukt og grønt i løpet av en dag er dette innlegget midt i blinken. På grunn av alle de gode ingrediensene i denne smoothien er den proppfull av næring og vitaminer. Jeg har inntrykket av at mange tror grønne smoothier ikke smaker særlig godt, men denne er faktisk skikkelig god! Konsistensen er også super, kremete på grunn av avocadoen. For å lage den trenger du:

1 neve spinat ♥ 1 eple ♥ 1 kiwi ♥ 1/2 avocado

1/2 lime ♥ 1 banan ♥ 2 never isbiter

Kutt eple, kiwi, avocodo og banan i biter. Ha alt over i en blender, og la det kjøre seg godt sammen før du tilsetter isbiter og saften av en halv lime. Et par minutter til i blenderen, og plutselig har du et supert lite måltid i farta.



Så ville jeg bare minne dere på X-life dagene, bruk rabattkoden “2016” for å få 25% på hele nettbutikken! (sponset lenke)

7 kommentarer
    1. Det er en ting jeg har gått og tenkt på i lang tid. Folk tenker “jeg vil bli fitnessutøver, for da får jeg bra kropp” eller til og med “jeg vil ha anoreksia, for da blir jeg tynn.” Men det er jo ikke noe VIP-kort for fitnessutøvere, de gjennomgår jo vanlig, bare målrettet, slanking. Kan alle som bestemmer seg for det (som har en nogenlunde dimensjonert kropp selvsagt) bli fitnessutøvere? Er det sånn at du, når du nå er ferdig med graviditeten, føler deg sikker på at du kan slanke deg tilbake til bikinikroppen? Hadde vært interessant med litt info rundt dette 🙂

    2. Kan jeg ta bort eplet og banan? Jeg tåler ikke eple og kiwi, og banan liker jeg ikke. Tough life. Men jeg kan tilsette litt spirulina? Jeg bruker dette hver morgen. Kanskje det er en fin ting å kombinere pulveret med? Evt tilsette chia-frø som er oppbløtet i et eller annet? Eller høres dette bare helt grusomt ut?

    3. Sara: Hvis du ikke liker/er allergisk mot noen av ingrediensene vil jeg egentlig bare anbefale deg å prøve deg frem 🙂 Vanskelig å si på forhånd hva som blir bra eller ikke, bare prøv deg frem med ingredienser du liker!

    4. Charlotte: Det er aboslutt ikke bare slanking som skal til for å bli fitnessutøver, bare for å starte med det 🙂 Men ja, jeg tror alle som bestemmer seg for det kan ha muligheten til å konkurrere i fitness. For veldig mange vil det ta flere år å bygge opp den muskelmassen som er nødvendig, før man eventuelt kan begynne en oppkjøring og selve “slankingen.” Jeg kan komme så langt jeg bare vil med trening etter graviditet også, det er jeg helt sikker på 🙂 Så er det bare spørsmål om hvor jeg føler meg fornøyd, og det er abosolutt ikke scenekroppen jeg sikter mot å ha hele året. Da trives jeg bedre med et høyere matinntak og energinivå, og litt mer fett på kroppen 🙂

    5. Anonym: Jeg har ikke lyst til å dele termindatoen min med dere, jeg er så utrolig utålmodig selv og jeg tror dette bare blir verre for meg hvis dere vet datoen også 🙂 Så jeg holder den for meg selv enn så lenge, men jeg er i uke 39 nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg