Min type valentinesdate

1. juni 2014 møtte jeg kjæresten min for første gang. Vi gikk opp til Geitfjellet med Guapo, og akkurat det samme har vi gjort i dag. Jeg liker valentinsdagen, det er koselig å ha en dag i året som setter ekstra fokus på kjærligheten. Det trenger ikke alltid å være de store greiene, jeg kan ikke komme på noe koseligere enn å gjøre akkurat det samme som vi gjorde på den første daten vår. Det har ikke gått to år siden den første turen, og nå har vi kjøpt hus, stasjonsvogn og skal snart få en baby sammen. Det er har gått fort, men noen ganger er det bare full klaff med en eneste gang. Guapo var i alle fall glad for at vi feira dagen utendørs, slik at han fikk løpe rundt og kose seg. Han har ikke fått like mye tur som han fortjener den siste tiden, men en matmor som har hatt litt lite energi. Jeg tenker at jeg skal gjøre det godt igjen når bebisen kommer, for da blir det nok mange trilleturer. Enn så lenge får jeg ha med meg magen på tur, og tenke på det som ekstra trening! Jeg ble god og svett av dagens tur ute i snøen i alle fall, det er det ingen tvil om.

Lue, genser og tights fra Craft / ullgenser og ullsokker fra Kari Traa (sponsede lenker)



Nå skal vi slappe av og kose oss resten av kvelden, håper dere har en fantastisk dag!

2 kommentarer
    1. Kunne du laget et blogginnlegg om utstyret du har kjøpt/fått til babyen? Det hadde vært gøy å se hvilket utstyr du har valgt, og kanskje litt tips til innkjøp 🙂

    2. Kristin: jeg har faktisk ikke så utrolig mye, jeg har tenkt å holde litt igjen og heller se hva vi trenger etterhvert i stedet for å kjøpe alt mulig på forhånd. Men noe har jeg jo selvfølgelig kjøpt, og alt som er treningsrelatert skal jeg i alle fall vise frem på bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg