Akkurat det jeg trengte

Denne fredagen har virkelig startet helt perfekt. Hotellfrokost etterfulgt av en treningsøkt, håper dette er standarden for resten av helgen! I går var nemlig en skikkelig tung dag, jeg hadde ikke sjans til å trene, måtte avlyse pt-timene mine og var faktisk i seng før klokka ni. Heldigvis var formen og energinivåene litt annerledes når jeg våknet i dag, og jeg kjennes mer ut som Nora i dag. Treningsøkta gikk som en lek, jeg fikk nye treningsklær i posten i går og det gjør alltid noe med motivasjonen! Jeg trente rygg og skuldre, økta så slik ut:

Nedtrekk 3 x 8, 41 kg

Sittende roing 3 x 12, 36 kg

Stående pullover i kabel 3 x 8, 16 kg

Facepulls 3 x 10, 32 kg

Militærpress 4 x 8, 30 kg

Sidehev 3 x 8, 6 kg

Upright rows 3 x 8, 17,5 kg

High waist tights fra Röhnisch her / løs t-skjorte fra Reebok her (sponsede lenker)



Planen var egenlig å kjøre litt bein i dag, men jeg var stappmett etter frokosten og det frista ikke å trene noe som førte til mer trykk på magen. Den er ikke akkurat liten som dere ser! Tightsen må det være superstretch i, når jeg har den i medium og får plass til hele magen inni. Det er absolutt ikke verst synes jeg selv! Det var kanskje ikke så rart jeg var mett, hotellfrokosten i dag var på Scandic Nidelven som har blitt kåret til å ha norges beste frokost i en årrekke. Litt trist å ha så dårlig plass i magen når det var så mye god mat der, men jeg fikk virkelig kost meg sammen med Strongbody-gjengen likevel!



Denne starten på dagen var virkelig akkurat det jeg trengte for å få tilbake energien etter en hel dag på sofaen i går. Nå satser jeg på at resten av helgen blir like fin, jeg har lagt null planer og det kjennes utrolig godt ♥

8 kommentarer
    1. Åh fine magen! <3 nå er jeg snart halvveis, og magen begynner å bli stor. Misunnelig på deg som snart får møte lillegutt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg