Lykkelig med råtten kondis

Jeg har akkurat kommet inn på hotellrommet etter en kjempefin skitur på Røros. Det er så fantastisk godt å være ute på ski synes jeg, og det skal mye til for å slå dager som dette. Sol, vindstille, ti minusgrader og perfekte forhold i skiløypa. Da var det selvfølgelig bare å kle på seg etter frokosten, for å få brukt litt energi utendørs. For min del ble det faktisk brukt mye energi, jeg svettet og peste som bare det hele veien. Kondisen er langt i fra på topp om dagen, men det tar jeg virkelig ikke så tungt. Jeg er heller bare glad for at jeg klarer å gå på ski selv om jeg er så langt på vei, og at jeg fortsatt er i form til å dra ut på turer på som dette. Jeg storkoste meg, selv om tempoet kanskje ble litt for tregt for min bedre halvdel. Neste sesong er rollene omvendt, da får han all den ekstra vekten ved å gå med pulk. Ekstra vekt gir jo ekstra god trening, det er sånn jeg tenker på det nå om dagen! Vi gikk ei løype på åtte kilometer, og la inn en liten pause med mandariner og Kvikk lunsj. Det må liksom til for å gjøre skiopplevelsen komplett synes jeg!

Skibukse og lue fra Craft / Hals, ullgenser og votter fra Kari Traa (sponsede lenker)



Håper alle dere lesere har en sprek lørdag, nyt den ♥

 

6 kommentarer
    1. Skulle bare mangle at du ble andpusten når du har et knøtt i magen som hi der lungene dine i å ekspandere til sitt fulle potensial. Du er råsterk og råsprek på alle mulige måter. Absolutt et forbilde! Stå på!

    2. Så deilig med hotellweekend og skitur! Kvikklunsj og mandariner er et must å ha med seg. Smaker ekstra godt i løpet av turen!

    3. Du er herlig! Ikke alle som begir seg ut på en så lang skitur som høygravid. Dere gjorde det riktig å dra til Røros, der kan man slappe helt av og nyte den deilige fjelluften 🙂

    4. Så sprek du er! 🙂
      Ikke verst å gå 8 km skitur på slutten av svangerskapet 😀 Vil tro at det blir lettere å finne tilbake til styrken etter fødselen, når du har vært aktiv og vedlikeholdt formen etter forholdene gjennom svangerskapstiden. Synes du er skikkelig flink, og til stor inspirasjon! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg