Handlekurv & pullover

Handlekurven min ser tilnærmet lik ut hver eneste gang jeg er på butikken. Full av sunne og gode matvarer, som jeg kan fylle kjøleskap og skuffer med. Når jeg har mye sunn mat tilgjengelig, så er det så mye enklere å spise sunt også! Bare i julen merket jeg hvor lett det er å ta dårlige kostholdsvalg bare fordi det var så mye tilgjengelig. Ikke nødvedigvis fordi jeg hadde lyst på pepperkaker eller sjokolade, men fordi det konstant er tilgjengelig. Derfor har jeg aldri slike ting hjemme, med mindre jeg handler inn til en spesiell anledning. Det om er viktig for meg er at maten er sunn, gir meg god energi, smaker godt og er lettvint. Meieriprodukter, knekkebrød, egg, pålegg, frukt, kjøtt lomper og grønnsaker er det alltid mye av her i huset. Det er det som fungerer bra for meg, og da holder jeg meg til det også. Godt for kroppen og ikke minst smaksløkene.



Jeg har ikke bare fått handlet inn i dag, men jeg har også fått inn en veldig god treningsøkt. Etter en liten periode hvor jeg har vært litt demotivert på treningsfronten før jul er jeg nå full av treningsglede igjen! Det er jo det som er vanlig for meg, mesteparten av året er jeg jo supermotivert for trening. Men på grunn av dårlig form ble det vanskeligere å komme seg over dørstokken, noe det ikke er lenger nå. Det føles bare så godt å bruke kroppen, og kjenne at den faktisk spiller på lag med meg. I dag trente jeg rygg og bryst, økta så slik ut:

Stående stangroing 3 x 12, 40 kg

Nedtrekk 3 x 10, 41 kg

Pullover i kabel 3 x 10, 20 kg

Pullover med manual 3 x 10, 12 kg

Skråbenk 3 x 10, 30 kg

Pecdec 3 x 10, 27 kg

Pushups i slynge 3 x 10

Pullover i kabel er øvelse jeg brukte mye før, men den har vært litt glemt en periode. Den er utrolig god, og utførelsen ser dere på bildene under. Det som er viktig er å holde kontakt med ryggen gjennom hele øvelsen, og kjenne at det er den som jobber. Har dere ikke prøvd den enda så anbefales den!

Genser fra Better Bodies / sko fra Reebok (sponsede lenker)


En super start på dagen med andre ord, og nå venter jobb. Ønsker dere alle en sporty tirsdag ♥

2 kommentarer
    1. Etter mye kjøp av drittmat, har jeg endelig fått masse motivasjon og inspirasjon til å begynne å ta sunnere valg, så igår handlet jeg inn MYE sunt, og er så stolt av meg selv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg