Superstøl og smoothie

Det er lite som slår å starte dagen med en skikkelig god smoothie. Jeg er egentlig alt for dårlig til å lage smoothie i vinterhalvåret, for det er jo like godt hele året! Nå som magen føles full hele døgnet det å lage en smoothie et supert alternativ, det er jo så enkelt å få i seg. Enkelt er det å lage også, det er ofte ikke så mange ingredienser som skal til. Her har jeg brukt 1,5 banan, 400 g jordbær, 3 dl ekstra lett melk, 1 scoop vaniljeprotein ( ca. 30 gram) og litt sukrin. Kjør alt sammen i en blender, og topp gjerne med noe digg. Vi var tomme for frukt og nøtter, så jeg endte opp med å hakke opp en Questbar for å ha på toppen. Dette var virkelig en god start på dagen!



I dag har jeg treningsfri, og det føles godt. Jeg har allerede blitt superstøl etter økta mi på fredagen, og i går kveld hadde jeg nok en god økt sammen med Linn. Jeg ble med på hennes økt, hvor skuldre og triceps fikk kjørt seg. Det er veldig uvant å kjøre så mange repetisjoner for min del, og jeg gleder meg virkelig til graviditeten er over og jeg kan trene skikkelig tungt igjen. Det savner jeg! Men i mellomtiden holder jeg meg til flere reps og lavere vekter, gårsdagens økt så slik ut:

Sittende skulderpress 4 x 12, 14 kg

Sidehev 3 x 12, 6 kg

Upright rows 4 x 15, 15 kg 

Facepulls 4 x 14, 27 kg

Triceps pushdowns 4 x 12, 27 kg

Overhead tricepsextensions 4 x 12, 14 kg

Dips på benk 3 x 12 reps

Genser fra Craft / sko fra Reebok (sponsede lenker)

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Slik ser to glade jenter ut etter en god treningsøkt på en lørdagskveld. Nå skal jeg ta meg med Guapo ut på tur, og resten av dagen skal vi bare lade opp til den første mandagen i det nye året. Nyt dagen dere også, i morgen braker det løs igjen!

5 kommentarer
    1. Går det fint ann å spise 1 questbar til dagen, eller er det ganske mye å spise det så ofte? hehe, jeg klarer nesten ikke å holde meg vekke fra dem fordi de er jo så utrolig gode!

    2. Malin: jeg vil si at det er litt mye – bare fordi jeg heller er en forkjemper for ekte mat kontra barer/pulver 🙂 men om det er det som passer deg best så kan du kjøre på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg