Den beste starten

Nytt år, nye muligheter! Jeg startet først året med en god tur ute med Guapo, før jeg skiftet og dro på HIT. Heldige meg hadde gymmet helt for meg selv, det tyder kanskje på at folk er slitne fra gårsdagens feiring. Jeg brukte god tid på økta og koste meg skikkelig med det tomme gymmet, jeg vet jo at det langt i fra kommer til å bli sånn de neste månedene. Så da satte jeg på min egen spilleliste på full guffe, og fikk ei skikkelig bra økt på den første dagen i 2016! Jeg kjører ikke noe spesielt program lenger, jeg trener styrke tre ganger i uka og sørger for å få trent godt gjennom kroppen på de øktene. Det viktigste for meg er å kjenne på hvilke øvelser jeg har lyst til å gjøre, og virkelig bruke kroppen min. Det å følge et program kan vente, akkurat nå gjør jeg det jeg har lyst til når jeg kommer på trening. Dagens trening så slik ut:

Markløft 4 x 8, 50 kg

Glutebridge 4 x 15

Sittende lårcurl 3 x 10, 59 kg

Skråbenk 3 x 8, 40 kg

Nedtrekk 3 x 8, 41 kg

Sittende roing 3 x 10, 36 kg

Genser og tights fra Craft / sko fra Reebok (sponsede lenker)



Med et folketomt gym er det ikke noe problem å dra opp kameraet for en selfie! Etter både tur og trening gikk jeg sulten hjem, og hadde lyst på noe lett og enkelt. Det kjennes så fullt ut i magen min fra før om dagen at det er vanskelig å spise store/tunge måltider, og valget falt derfor på cottafge cheese. Med brente mandler, klementinbåter og sukrin gold på ble det riktig så godt. Mange er kanskje litt lei av typisk julekos nå, men for min del er brente mandler og klementiner like godt uansett årstid! Oppskriften på sukkerfri brente mandler har jeg postet tidligere, og dere finner den her.


Håper dagen blir sprek og god for dere også – sett standarden for resten av treningsåret 2016!

11 kommentarer
    1. Jeg avslutta 2015 med en deilig fjelltur sammen med bikkjene, og starta 2016 med en Rumpepump hjemme i stua, så er godt fornøyd med starten 😉
      du ser så fantastisk ut, så glad og med den fine babymagen!

    2. Så flink du er, motiverende 🙂 Husk å skrik ut om du vil ha en preggy treningskompiss fremover og/eller i permisjonen med kidsa :´D Har store planer om trappetrening og styrke etter mini har kommet:)

    3. Du er så motiverende! Skrev et innlegg om 30på45 på bloggen min – det har vært en utrolig god måte å komme i gang på for min del, selv om jeg ikke klarte å fullføre alle øktene!

    4. Hei,
      kan jeg få spørre hvor mye du tok i knebøy før graviditeten? Jeg fulgte samme økt du la ut her en dag – jeg er bare 13 uker på vei, men synes 4×8 40 kg i knebøy var tungt:( Fikk du nye krefter etterhvert? Imponert over deg:)

    5. Lill: trente på 70-80 kg før graviditeten 🙂 så her gjelder det å ta utgangspunkt i hvor sterk du var før gravititeten din, og bare gjør så godt du kan nå fremover! Masse lykke til med svangerskapet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg