Det beste fra 2015

2015 har kanskje vært det dårligste treningsåret noensinne for min del, men likevel føler jeg at dette har vært et bra år. Prolapsen jeg fikk i slutten av januar satte meg ute av stand til å trene styrke en lang periode, men jeg fikk gjort mange andre morsomme ting uansett! Jeg brukte mye tid på opptreningsøvelser når jeg var på gymmet, og ellers fant jeg treningsglede i aktiviteter jeg ikke har brukt så mye tid på før. Både ski og løping ble det gjort mye av, og hvis styrken gikk nedover så gikk i alle fall kondisen oppover!


Det var ikke bare på treningsfronten jeg fikk utfordret meg – men jeg fikk også en skikkelig utfordring fra TV-adressa! Jeg spilte inn åtte episoder med trening og kosthold som tema, og jeg var faktisk ganske så nervøs for hvordan det kom til å bli. Det er jo noe helt annet å snakke og forklare til et kamera, i forhold til å ta bilder og skrive på en blogg. Det viste seg at jeg ikke hadde noen grunn til bekymring, miniserien fikk kjempegod respons og jeg er veldig glad for at jeg ble med på prosjektet. Alle videoene ligger fortsatt ute, og du finner alle ved å trykke på bildet under hvis du ikke har sett de tidligere i år.

Med en rygg som stadig ble bedre var jeg veldig klar for en aktiv sommerferie. Det ble en obligatorisk sydentur med mange løpeturer og utetrening, men den turen bleknet mot hvor fantastisk ferien her hjemme i Norge var. Jeg, kjæresten og Guapo pakket bobilen og satte kursen nordover. Jeg har aldri vært lenger nord enn Namsos før, men nå fikk vi virkelig sett hvilke perler vi har her til lands. Etter tre uker i nord sitter Tromsø og Lofoten igjen som klare favoritter for min del – herregud så vakkert!



Vel hjemme fra ferie kunne jeg endelig annonsere til dere at jeg var gravid, det var så godt å endelig få dele det! Jeg har jo ikke lagt skjul på at jeg har hatt en del plager, men jeg er selvfølgelig overlykkelig for at jeg er gravid og at det ligger en liten gutt inne i magen min.

Helt til slutt vil jeg egentlig bare takke dere, som har vært med meg på veien enda et år. Selv om bloggen kanskje har vært litt annerledes dette året enn tidligere, så har dere ivrig vært med og det setter jeg sånn pris på! Jeg håper også at jeg har klart å komme med treningsmotivasjon og gode kostholdstips til dere, det er jo nettopp derfor jeg har denne bloggen. Jeg lover at jeg skal gjøre så godt jeg kan neste år også – og håper dere blir med på ferden gjennom det nye året. Ønsker dere alle en fantastisk feiring i kveld, GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

6 kommentarer
    1. livsstilreisen: Godt nytt år til deg også 🙂

      Glutebridge ligger du på gulvet med hele kroppen, mens ved hipthrust ligger du med ryggen på en benk og har beina i gulvet. Resten av øvelsen er lik, bortsett fra at bevegelsesbanen blir litt annerledes 🙂

    2. Hei! Jeg har sett alle videoene og jeg likte de kjempegodt! Veldig bra gjennomført 🙂
      Men jeg er på utkikk etter noen nye treningssko, og de sorte du hadde på deg i de første videoene var veldig fine. Hvor er de fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg