Lillejulaften og 30/30

Nå har jeg tatt juleferie, og det med skikkelig god samvittighet. Etter dagens PT-time fikk jeg inn ei skikkelig god økt selv, og det gir meg verdens beste følelse! Jeg gjennomførte bare seks øvelser, men hele kroppen fikk kjørt seg likevel. Dette var min økt 30, og jeg er i mål med #30på45 ! Det er jeg så fornøyd med, og ikke minst er jeg veldig fornøyd med at vi har vært så mange som har gjennomført den sammen. Det har vært så gøy å se bildene dere har delt på veien, for en sprek og flink gjeng vi er!  Den siste økta før jul så slik ut:

Knebøy 4 x 8, 40 kg

Strake markløft 4 x 12, 40 kg

Militærpress 4 x 10, 30 kg

Skråbenk 4 x 10, 30 kg

Facepulls 4 x 12, 32 kg

Ettbeins hiptrust 2 x 15 per bein

Genser fra Craft / tights fra Röhnisch / sko fra Reebok (sponsede lenker)

Den siste økta er i boks, og bare et par julegaver mangler før alt er i boks. At leiligheten ikke er helt plettfri får bare være, vi drar uansett hjem til foreldrene mine i kveld for å feire jul der. For å hjelpe til med baksten har jeg bakt rundstykker, det tredje brettet står i ovnen akkurat nå. Oppskriften har jeg delt mange ganger før, og dere finner den her

Det er dagen før dagen og jeg håper dere alle får en super dag, tenk at i morgen er det julaften ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg