Strandliv & hjemreise

I dag er den siste dagen vår i varmen, og flyet vårt går om en halvtime. Det har vært helt fantastisk med ferie, men jeg kjenner at det skal bli godt å komme hjem også. For selv om varmen og strandliv er fantastisk, så er det vanskelig å komme i julestemning. Og jula er jo min favoritt-tid i løpet av hele året – så den vil jeg ha med meg mest mulig av. Før jul var jo utfordringen å trene 30 økter på 45 dager, og etter en opptelling ligger jeg på 24. Det vil si at jeg har noen igjen enda, men det skal gå fint! Hvordan ligger alle dere an? Jeg hadde tenkt å finne meg et treningsstudio her, men det ble byttet ut til fordel for lange turer, øvelser med kroppsvekt og svømming. Når det er så utrolig fint ute må jeg bare utnytte naturen, så får jeg heller ta noen ekstra styrkeøkter hjemme. Vi måtte stoppe for å ta bilder da vi var ute på tur i går, bare se hvor fint det er her:



Enda finere enn sol og strand er det å få en hel uke med kjæresten sin, det er lenge siden sist. Helt rart å tenke på at dette mest sannsynlig er den siste turen på veldig lenge at det bare blir oss to, om ikke så alt for lenge er vi jo tre! Alle hjerter gleder seg ♥

11 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder! Du ser fantastisk ut Nora, og så koselig med en hel uke med kjærestetid! Ønsker deg en fortsatt nydelig advent!

    2. Her måtte jeg bare kommentere, for herlighet for et nydelig bilde av deg og magen i solnedgangen 🙂 Det er desidert et av de fineste gravid-bildene jeg har sett! Kos deg meg innspurten så godt det lar seg gjøre, jeg er såvidt halvveis og syns tiden går så altfor sakte 😛
      God jul!

    3. Ettersom jeg er usikker på om du leser kommentarer under flere dager gamle innlegg, skriver jeg her:
      Alle fødsler er individuelle. Da jeg fødte som 19-åring var jeg så innstilt på at det skulle gjøre så vanvittig vondt, og bestemte meg for ikke å rope/skrike før det VIRKELIG var vondt. Vips, så var han ute… Jordmor sa det var sjelden noen ga så lite uttrykk for smerte (og jeg bekreftet at jeg var vant til menssmerter). Første rie kom rett etter at vannet gikk, og fødselen var over på 2,5 timer. Brukte ikke noen form for smertestillende. Fødsel nr. 2, nesten sju år seinere ble satt i gang, og da tok det 3,5 timer. Da måtte jeg få ei petidinsprøyte (tror jeg det het) pga vanvittige ryggsmerter. Jeg husker at jeg ved siste svangerskap hadde mye vann i kroppen (tykke legger) da jeg fødte, men at det var forsvunnet allerede neste dag 🙂
      Jeg fullammet begge mine, og gikk veldig fort ned i vekt. Det tror jeg vil skje med deg også, i alle fall om du ammer. Og jeg var ikke i nærheten av å være så veltrenet som deg, så du kommer nok veldig fort i god form 🙂
      Strekkmerker fikk jeg lite av, men det jeg angrer på er at jeg ikke var flink nok til å bruke bh (det var den tiden vi kastet bh’n…). Hengepuppene hadde kanskje vært mindre ved bh-bruk 🙂 Men som matstasjon fungerte jeg godt, og det er normalt at kroppen endrer seg.
      Morsfølelsen kommer nok, og gjør den ikke det, så ta det opp med jordmor eller helsestasjonen. Det er en del som sliter med det like etter fødsel, men det er dessverre litt tabu å snakke om det.

    4. Herregud for noen nydelige bilder av dere <3 Jeg har sagt det før, men sier det igjen, du er helt nydelig Nora. Jeg skjønner det er uvant og tungt nå mot slutten, men jeg er bombesikker på at du kommer fort tilbake i din "vanlige" kropp etter fødselen! Du har jo en fantastisk grunnmur av styrke i kroppen din, og det kommer nok godt med! Gleder meg til å følge med på resten! God klem 🙂

    5. Kristin Antiveros: Åh, jeg blir så glad av kommentarene dine! Rett før jeg skal gå i seng nå, og det blir med et stort smil om munnen 🙂 Tusen takk skal du ha!

    6. Live: Tusen takk for det! 🙂 Jeg skjønner så godt hva du mener, det går i sneglefart det her! Men før vi vet det er vi nok i mål begge to 😀 God jul til deg også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg