Frisk luft & enkle løsninger

God morgen!  Disse bildene ble tatt i går, i nydelig turvær ute i skogen. Det er så utrolig godt å komme seg ut i frisk luft, både for hodet og for kroppen.  Det å gå er en ganske undervurdert treningsform spør du meg, spesielt hvis en velger ruter som inneholder variert terreng. Jeg merker godt at jeg har brukt kroppen etter slike turer, og kommer alltid godsliten gjem etterpå. Det er ikke så mye som minner om desembervær ute enda, men det kommer nok helt sikkert etterhvert. Jeg er jo så glad i snø, men jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Det blir vanskeligere og vanskeligere å finne ytterjakker som passer, det er jo en ganske stor kul som skal ha plass! Derfor ble jeg så utrolig glad for at den nye parkasen min har glidelås i siden som gjør at den med ett blir mye romsligere. Enten har designeren hatt gravide i bakhodet, eventuelt tenkt at mange har behov for en litt større jakke når en går stappmett hjem fra juleselskap. Jeg sier ja takk til begge deler 🙂

Parkas og ullgenser er begge fra Kari Traa (sponsede lenker)



Vi har har vannlekkasje i leiligheten vår, og står helt uten kjøkken og varmt vann. Uten komfyr er det vanskelig å lage mat, så det har vært mange enkle løsninger de siste dagene. Heldigvis har vi snille venner og familie som inviterer oss på middag, og når jeg blir for sulten kan jeg gå inn og låne komfyren til naboen. Da prøver jeg selvsagt å være så rask som mulig, det blir derfor ikke så fancy retter. Men pasta og karbonadedeig gjør susen det også, spesielt med ketchup på!


Nå venter jobb – ha en super onsdag alle sammen!

5 kommentarer
    1. Juhu, gjett om jakketipset noteres for de vaggende vintermånedene før påske! 😉
      Et lite tips etter å ha pusset opp kjøkken siden mai er å kjøpe ei enkel kokeplate på jula. Koster 250kr bare, og du kan koke middagen din på stua uten å plage naboen! 😉

    2. Gåturer er absolutt en fin avveksling til intensiv trening, og helt klart undervurdert som du sier! Jeg kjenner det gjør godt for kroppen å ta gåturer innimellom løping og styrketrening, enten jeg har musikk i ørene eller ikke. Balsam for sjelen!
      Kjedelig med vannlekkasje! Håper ikke det ga for store ødeleggelser. Godt dere har familie og venner som hjelper til 🙂

    3. Sunn, enkel og digg middag, en av mine favoritter! 😀 Så fine bilder av deg 🙂 Har forresten en konkurranse gående på bloggen min nå hvor du kan vinne en goodiebag fra Nivea hvis du er interessert 🙂

    4. Så flott du ser ut, Nora<3 Det ser ut som du trives med graviditetstilværelsen, og det har du all grunn til!:D Dette har ikke noe med innlegget ditt å gjøre, men jeg har lyst til å videreføre et utrolig viktig budskap som jeg brenner sterkt for. Det er nemlig veganisme:) Har vært veganer selv i relativt kort tid sammenliknet med mange andre. Du er helt sikkert kjent med vegetarianere? Vel, veganere - i tillegg til ikke å spise kjøtt- spiser verken egg, melk eller noen animalske produkter. Jeg oppdaget "sannheten" (hvis jeg kan kalle det det) bak mat-industrien og fikk en AHA-opplevelse selv, og vil gjerne dele dette videre. Vil anbefale deg en fantastisk video om nettopp dette tema. Har du en times tid til overs - klikk deg inn på denne linken: https://www.youtube.com/watch?v=es6U00LMmC4 Kan garantere deg at du ikke vil angre.
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg