Søndagstur & adventskalender

Tenk at det er første søndag i advent allerede! Det betyr jo at det snart er jul, favoritt-tiden min gjennom hele året. Min kjære mamma har alltid laget pakkekalender til meg, noe jeg setter utrolig stor pris på. Derfor tenkte jeg at dere kanskje ville sette pris på en liten kalender dere også. Jeg synes det er så vanskelig å tenke ut pakker, derfor tenkte jeg å dele ut en hver søndag i advent. Den første pakken altså ut i dag, og i den har jeg puttet ting jeg er veldig glad i selv. En eske Questbarer, te, vaniljedråper for å ha i teen, og sukkerfri Nesquik! Masse godt å kose seg med i adventstiden med andre ord. Hvis du har lyst på denne lille pakken så trenger du bare å legge igjen en kommentar forslag til ting du kunne ha tenkt deg i julekalenderen de neste søndagene. Husk å legge igjen epost også, slik at jeg kan kontakte den som vinner.

Det at det ikke er så lenge til jul betyr jo også at det ikke er så alt for lenge til lillebebis kommer heller! Det er fortsatt helt rart å tenke på synes jeg, men jeg blir heldigvis mer vant med tanken for hver eneste dag som går. I dag tok jeg med kulen på magen og Guapo ut i marka for en fin tur. Det merkes virkelig at vi snart er i desember på temperaturen, og jeg hadde kanskje litt for lite klær på i dag. Heldigvis stiger pulsen min raskere enn noensinne om dagen, og jeg svetter så det renner selv av den de slakkeste bakkene. Da kom jeg rask i varmen likevel, noen fordeler med å være gravid må det jo være!

Genser fra Craft og tights fra Röhnisch (sponsede lenker)

Nå venter adventsmiddag, passer midt i blinken med påfyll etter en god tur utendørs. Ønsker dere alle en helt nydelig første søndag i advent ♥

 

216 kommentarer
    1. Du ser helt fantastisk ut <3 Nyt tiden og kos deg med det som kommer. Tiden går så alt for fort... min sønn er allerede 13 år og jeg synes ikke det er lenge siden han var en liten baby
      Adventstiden og jul er også min favoritttid i løpet av året. Kalendere er alltid kos ja 🙂 Tja va skulle jeg ønske å vinne da.... alt som har med trening å gjøre, og sunt kosthold hihi treningsdagbok, treningplan, og egentlig slike ting som ligger i den pakken du beskriver over her 🙂
      Kos deg og en riktig god advent til deg og dine
      Hilsen meg

    2. Ååh, slike ting som dette er perfekt å få i julekalender syntes jeg! 🙂 Jeg er student for tiden, så blir ikke prioritert så mye penger på slike ting som dette, så hadde vært en utrolig fin gave å fått! <3 Til de neste gangene kunne du f.eks gitt ut ting som proteinbarer, julegodterier, kaffe/te/kakao og slike ting som minner om jul 🙂 Du er utrolig flott, Nora, du kler virkelig å være gravid! Gleder meg mye til babyen kommer!<3 Stor klem!
      [email protected]

    3. Et forslag kan være å vinne et kostholdsprogram eller et styrkeprogram som du setter opp. Evnt. Online coatching 🙂 Er helt hekta på disse questbarene, så hadde ikke sakt nei-takk til dette 😀

    4. Først må jeg bare si at du virkelig ser nydelig ut gravid! Du er en inspirasjon. 🙂 For min del er det vel questbarer, te og stevia som er favoritten for å være ærlig. Men BCAA, proteinpulver og treningsdagbok er også kjekke ting å ha! Ønsker deg en strålende søndag videre 🙂

    5. Flott adventsgave 🙂 Noen forslag til adventsgaver fremover er treningsstrikker, cake in a cup, pannekakesirup, treningshansker, kakemiks, ørevarmer/hårbånd, online trenings- og kostholdveiledningstime.

    6. Jeg blir 12 år hver eneste jul, haha. Går med sommerfugler i magen og gleder meg sånn til alle tradisjonene og familietiden, og ikke minst å reise hjem til jul! Elsker jul!
      Synes premien over er helt perfekt jeg – og tenker at sunnere snacks, treningstøy og utstyr som for eksempel hoppetau, treningsstrikk, foamroller osv er ting jeg ville satt pris på å vinne! du skriver jo en treningsblogg, så regner med de fleste blir fornøyde så lenge premien er innenfor trneing og kost:D

    7. Å, jeg hadde blitt glad for å vinne kalendergaven!
      Forslag til andre gaver er: hårbånd, treningsstrikk, refleksvest, ullsokker, tekniske sokker og flere questbarer 🙊😋
      Ha en fin adventstid ☺️
      [email protected]

    8. Hei!
      Må få begynne med å si at du ser helt herlig ut! Virkelig det man kan kalle et sunt forbilde!:) For min del så lever jeg en hektisk hverdag i Forsvaret, og tilskudd som dette er perfekt som påfyll i ukedagene!
      Når det gjelder senere adventsgaver, så synes jeg kanskje en av søndagsgavene kunne gått til å gi en gave til de som trenger det mest! Altså rett og slett gi en geit eller ku til de som ikke har så mye i juletiden! Det hadde ihvertfall jeg satt pris på å vite at jeg bidro med!
      Klem fra meg 🙂

    9. Du ser veldig bra ut! Jeg ønsker meg gjerne det i denne pakken, proteinpulver, treningsstrikker, treningstights, ulike ting til sunnere baking, kostholdsprogram og proteinbarer! 🙂

    10. Så gøy at du kjører ett slikt opplegg!
      Tips til nese gave er kanskje forskjellige proteinbarer, quest proteinpulver, forskjellige søtning, treningstøy, sunnere snacks osv 🙂
      Og helt til slutt, wow du er altså bare helt nydelig ut!

    11. Så flott du er Nora! 🙂
      Ingredienser til sunnere julebakst og utstyr til hjemmetrening synes jeg passer bra i kalenderen..! 🙂

    12. Nydelige deg!!! Så fin en mage du har 🙂 Når har du termin?
      Jeg tenker protings, tørket mango/annet sunn snacks… Exotic naturgodis? Yoghurtnøtter, noe å lage sunnere godis med (ingredienser som feks. mandelmel/peanøttpel, stevia/sukrin, fresht pannebånd fra kari traa som du har på deg på bildene over? questbarer ja, en treningstopp? treningsdagbok, treningsstrikk, BCAA osv 😀 Goood første sændag i advent og kos deg <3

    13. Adventskalender se så koselig 🙂 Forslag til gaver kan være et oppskriftshefte fra deg, et styrkeprogram eller kostholdsoppsett, eller en PT time? 🙂

    14. Gøy at du har kalender på bloggen! 😀
      Questbars er topp i adventskalender! Som en annen nevnte lenger opp; styrke/kostholdsprogram og gratis coaching/PT timer hadde også vært helt supert!
      Ellers hadde jeg blitt superglad for snacks som gojibær, øko-sjokolade, proteinpulver, minibands mm. Tror egentlig det meste som har med trening og sunt kosthold hadde falt i smak hos meg! 😉

    15. Ahhh, herlige søndagstur bilder!!!
      Og for en flott adventsgave.
      Treningsrelaterte/sunnifiserte saker er vel gaver som passer bra for leserne dine, da de fleste har disse interessene? Her er hvertfall noen forslag:
      – barer, drikkeflaske, treningsstrikker/hoppetau osv, hårbånd, forskjellige bakeingredisenser(sukrin, fiber sirup gold osv), pannebånd, ja…
      Det var noe:)

    16. Flott adventskalender! 🙂
      Forslag til neste pakke:
      Styrkeprogram, kakemiks, pannekakemiks, proteinpulver, en prøvetime med deg som PT.

    17. Så gøy med kalender!
      Questbarer er jo alltid en vinner, men andre ting som kunne slå ann kan for eksempel være varmt treningstøy eller ullundertøy nå som vinteren nærmer seg, eller proteinpulver og søtningserstatning slik at man kan lage sunnere julesnacks 🙂

    18. Kjempefin gave!:D Har lenge hatt lyst å smake den sukkerfrie Nesquiken! Så dette var en veldig bra start på adventskalenderen! 🙂
      Jeg er veldig glad i questbarer (her gjelder iallfall slagordet til smash: “det skal godt gjøres å bare ta en”), så det er en veldig fin ting å ha i adventskalenderen, altså gjerne flere av søndagene (hehe)! Ellers hadde det vært fint med proteinchips (gjerne prochips). Og alovera-drikk (uten sukker) eller Nocco sin bcaa-drikk! Propud er blitt en stor favoritt her, så det er også et alternativ. Og teen “Revitalise” fra Pukka smaker jul, synes iallfall jeg. Sukkerfri sjokolade er også en mulighet (gjerne også melkefri). Trenger selvfølgelig ikke være mat, men det er lettere å treffe de fleste (for hvem liker vel ikke mat?). Men jeg er veldig sikker på at uansett hva du finner på så blir det en kjempebra kalender! :D♡

    19. Så koselige bilder <3 Og så hyggelig med adventskalender!
      Forslag til neste adventsgaver: Diverse kosttilskudd, symbolsk gave fra Strømmestiftelsen, bodylotion, lipgloss, ansiktsmaske, te, tørkede bær, kokebok, oppskriftshefte av deg, diverse ingredienser til sunn bakst.

    20. Questbar! Sikker vinner 🙂 Eller pannekakemiks, sukrin melis, aktiverings-strikk til trening eller kakemixer 😀 God søndag videre 🙂

    21. (Glemte å legge ved e-postadressen min)
      Og kom på noen flere forslag: Cake in a cup og julekaffe!
      Ønsker deg en fin 1.søndag i advent! 😀

    22. Utrolig morsomt at du har adventskalender 😀 Og du ser superbra ut! Her kommer mine forslag til pakker;
      Et styrkeprogram eller matprogram fra deg, en tights, bakepakke (feks mandelmel, fibersirup, sukrin gold o.l), minibands, drikkeflaske, proteinbar, forskjellig snacks, treningsdagbok, fres (<3), ullundertøy/pannebånd/lue/sokker fra Kari Traa og ellers alt som har med trening å gjøre! 😀

    23. Kjempekoselig initiativ, Nora!
      Jeg syns den pakken du har satt sammen der virkelig var midt i blinken! TIl de andre kan du jo eventuelt legge ved julekaffe, andre te-typer, produkter fra funksjonell mat, både sunnere og “ekte” julegodis, en julekryddermix til å sprite opp kaffe, grøt, bakst osv, håndkrem til tørre vinterhender, et duftlys er alltid koselig, votter/hansker, lue, skjerf, andre typer proteinbarer/rawbarer. En god mix av hva du forbinder med jul og hva du selv hadde blitt glad for å få 🙂
      Ha en fin adventstid ! 😀

    24. Her har søndagen gått til siste adventsvasken og en liten skogstur med intervaller 😉
      Adventskalender er alltids stas. Selv er jeg student og har ikke penger til sånt, men jeg har laget min egen med treningsopplegg hver dag frem til 24 des.
      Enkle oppgaver som ikke krever annent enn det du har i huset 😉
      Den perfekte adventsgaven for min del ville vært effektiv mat/treningsloggbok, forslag til programmer, treningstøy/utstyr, oppmuntrende/motiverende ord som kan ses på nå treningen blir tyngre å få gjennomført enn vanlig eller noe lignende 😉 ha en fremdeles flott søndag og 1.advent <3

    25. Du gløder! 😄 Inspirerende at du er så aktiv i svangerskapet!
      Jeg vil gjerne ha pakke! Første året uten kalender i år, og jeg har ikke råd å ordne meg en selv. Det er skikkelig trist å gå inn i desember uten 🙁 Sjokoladekalender til 10kr er uaktuelt, jeg trenger ikke sjokolade hver dag, og vertfall ikke sjokolade full av tilsetningsstoffer. Pakke fra deg hadde virkelig bøtet på å ikke ha egen kalender i år.
      Klem!

    26. Åh älskar questbars 🙂 vaniljedroppar i kaffen på morgonen är en stor favoritt hos mig 🙂
      En idé til kalendergave kan vara tillbehör til hemmatrening; ex treningsstrikk, foamroller, yogamatta m.m. Annars är ju treningsdagbok alltid kjekt, å speciellt til det nya året, å kunna sätta upp nya mål för 2016 🙂
      Spännande att följa din resa genom graviditet och trening! Du är superinspirerande Nora 🙂
      Ha en fin första advent 😊

    27. Førjulstida er alltid så koselig! Håper at søndagen har vært fin, og at du får ei knall uke 🙂 Treningsrelaterte ting er alltid en vinner; barer, proteinpulver, kosttilskudd, hansker, osv.
      Ha en fortsatt fin kveld!

    28. Åh, min favoritt Quest-bar…! Krysser alt av fingre og tær for å vinne 🙂
      Andre forslag til kalendergaver som jeg selv hadde blitt superhappy for er for eksempel pepperkakedeig/ingredienser av noe slag, gløgg (åh nam!), flere Quest-bars/andre barer, proteinpulver, skreddersydd treningsopplegg/kostholdsopplegg, og evt, noe treningsutstyr som er lite og lett! :):):)

    29. Så gøy med kalender, og fin gave! Jeg elsker questbars så det ville vært en perfekt gave flere søndager enn i dag 🙂 andre forslag kan for eksempel være en av dine favoritter og tilhørende ingredienser, et motivasjonsbrev fra deg, treningsveiledning, og kanskje et hjemmesnekra hefte med oppskrifter på noen av dine favoritter! Elsker bloggen din!! Håper du får en nydelig adventstid 🙂

    30. Livet som student er jo ikke akkurat økonomisk, så en annen adventspakke kan være en bakepakke med de produktene du ofte bruker? Ellers er det jo gøy med ting man kanskje ikke har fått testet ut, som f.eks chia-frø, walden farms-produkter eller treningsutstyr.

    31. Adventskalender er alltid gøy! 🙂
      Syntes pakken du har her virker veldig bra allerede. Jeg er stor fan av Questbarer, så det er absolutt ikke feil om det inkluderes i pakkene. Annet sunt snacks og bakevarer er også bra, for eksempel ingredienser til sunn julebakst. Kunne feks vært en pakke med sukrinmelis og mandelmel for å lage sunn marsipan 😉

    32. Som mange andre nevner så er questbar en favoritt 😀
      Det jeg kunne ønske meg hvis jeg hadde vunnet ,er cake in cop,ulike pakke med sunnere kaker/mel ., pakke questbar , Sukrin + ,proteinpulver og kostholds program 😊
      Ha en fin søndag 😊👍😘

    33. Adventskalenderen er årets høydepunkt! En blanding av sunne bakevarer, treningstilbehør og julegodt er en fin gavekombo synes jeg. God 1. advent!

    34. annet julegodt som stevia sjokolade, andre proteinbarer feks fra nutramino, atkins barer, proteinpulver, julekaffem bakevarer som mandelmel, peanøttmel,kokosolje,waldens farm, sukrin og andre produkter som hjelper til en sunnere bakst.

    35. Hei Nora! Først; god første søndag i advent, det er jo så koselig 🙂 Tenk, nå er det ikke mange ukene igjen til jul<3 Familietid, avslapning og god mat og drikke.
      Jeg kunne absolutt tenkt meg noen kalendergaver som f. eks. treningstøy, proteinbarer, smartere mat, hårprodukter (sjampoo, balsam, tørrsjampoo etc.), kroppsprodukter (body lotion, shower gel etc.)
      Ønsker deg en fin søndag videre 🙂 Jeg skal ut å spise med jentene, gleder meg<3 Klem fra Ida ([email protected])

    36. For en fantastisk adventdgave!Questbars er jo helt suverent en favoritt:) Bakeprodukter hadde også vært herlig, er jo så mye sunn julebast her på bloggen som må prøves ut! håper du får en fin juletid, gleder meg til å fortstte å lese bloggend din, finner så mye inspirasjon i den. Vært fast leser i over 2 år nå, og lenger skal det bli 🙂 God jul

    37. Pakker AKKURAT som den er det jeg kunne tenkt meg ihvertfall!!
      Ting som questbars foreksempel er noe jeg ikke har råd til å unne meg, men alltid sikler på. Barer, stevia, funksjonellmat produkter, smaksprøver på proteinpulver osv, fres tabletter, treningsdagbok, treningsstrikk osv 🙂 selv har jg tenkt å unne meg en kalender til meg selv med yoghurtnøtter hver dag, høhø. Siden ingen andre vil, får man fikse sjæl!

    38. Dette er helt klart min favoritt tid også👌🏻😊
      Jeg kunne tenke meg å vinne f.eks BCAA, Protein-smoothier, votter/hansker, panneband, te og D-vitamindråper siden vi er i mørketiden av året😊
      God adventstid💜 og lykke til med den lille i magen😊

    39. Så morsomt og en fin vri fra de vanlige innleggene på bloggen! 👌
      Kunne tenke at yoghurtnøtter,questbar og kanskje et treningsblad hadde vært den beste kombinasjonen. Alt trenge vel ikke være sunt i jula.

    40. Så flott du er! Og så flink som tenker på andre når du sjølv har baby i magen som nok tek masse oppmerksomheit om dagane (var der sjølv for eit år sidan – fantastisk, altoppslukande, skummelt og herleg, alt på ein gang!) ☺️
      Fine kalendergåver – enkelt treningsutstyr (strikk, minibands osv), trenings-/kosthaldsprogram, bakeingrediensar til sunn (jule-)bakst, meir questbarar, proteinpulver, samling av dine favoritt-julegodisoppskrifter? ☺️

    41. Kjempegøy med adventskalender! Julen er den beste tiden i året ❤️
      Jeg synes det hadde vært stas med ulike typer Questbarer, NOCCO BCAA-drikker, kanskje noe godt å knaske på som proteinchips? Det hadde også vært morsomt om du kom med et lite treningsprogram hver søndag fremover som er lett å gjennomføre innendørs og som ikke tar alt for lang tid!
      Ha en fin kveld, klem fra fast leser 🙂

    42. Hei:)
      Jeg kunne trenkt meg akkurat det u skal gi ut nå til neste kalendergave😊 Bare det er noe godt så blir jeg glad!
      God søndag!

    43. Så gøy med julekalender 😊
      Bakeprodukter fra Funksjonell mat, te, sunn snacks og treningsacessories hadde vært topp å vinne 🙋

    44. Så koselig med julekalender! Jeg er veldig glad i å prøve nye, sunne snacks , så sier ikke nei takk til lignende pakker som denne med barer, te sjokolade, tørket frukt og lignende 😀

    45. Åååå, e so fin med gravidmagen 😍 Blir nesten verpesjuk når eg ser bilde av deg 😄
      Forslag kan vera treningsprogram, questbara e genialt for sjokoladeelskara so meg, sukkerfri sjokolade, oppskrifte på sunn godis med sukrin, mandelmel, kokosmel osv 😊
      Helsing fast lesar 🎁

    46. Så flott premie, og så koselig at du drar igang med julekalender! 🙂 Jeg synes egentlig at denne pakken er helt super, men andre forslag kan kanskje være treningstøy eller treningsutstyr? En topp eller tights i en sprek farge f.eks. 🙂

    47. Så koselig med julekalender!:-) nyt adventstiden, og tiden frem til fødsel😀 Er gravid selv, og er ikke mange dagene etter deg med termin😊 Du er til stor inspirasjon med tanke på trening og kosthold!
      Videre kalendergaver kan være f.eks. Kakemiks, proteinbarer, flere produkter fra funksjonell mat og te osv som du har med i denne gaven😄

    48. Det hadde vært veldig morsomt å vinne. Jeg tenker at slike SMÅTING som questbars, julegodteri, treningsdagbok, minibands, proteinpulver, pannebånd etc.
      Andre forslag kunne ha vært TRENINGSTØY som en t-shorte, shorts, thigst, sportsbh osv…
      Kunne også vært et trenings- eller kostholdsopplegg fra STRONGBODY.
      Mitt siste tips er småting som sokkker, slippers, kokebok fra X-LIFE.
      Hva tenker du om disse forslagene? Klem :=)

    49. Du stråler jo om dagen😄 Sunne og gode ting er bra i
      en advent kalender blir alltid masse sukker i julen
      Så da er det bra med sukkerfrie godbiter😄
      [email protected]
      Ha en flott advent tid 🎅🏾
      Klem

    50. [email protected]
      sunnere mel og søtning hadde vært supert for å gjøre julebaksten sunnere og mer proteinrik! blant annet sukrin gold, mandelmel, Yakonsirup, steviadrops, havremel, sukkerfri sjokolade og proteinbarer for eksempel 🙂
      Ha en nydelig adventstid!

    51. Wow, så koselig! Hmm, tips kan være gavekort, småting man kanskje trenger når man trener som f.eks. hansker til vektløftning, treningssokker eller treningsstrikk! Sukkerfritt godteri/proteinbarer/chips er også gode forslag 🙂
      Håper du får en fin søndag videre!
      [email protected] 🙂

    52. Vil jærne vinn æ ailtså. Fårslag te gava seinar må bli ala de du har i dag. Sunn mat, snop…..Trækingstips, oppskrefte….

    53. Åh, så koselig! Kanskje kunne treningstights eller singlet vært en idé til videre søndager? Eller “småting” som sukrin-produkter, godteri (vanlig og sukkerfritt), treningsstrikk og kanskje noe ikke-treningsrelatert, som små interiørgjenstander?
      Ha en fin adventstid!
      [email protected]

    54. Desember er jo den koseligste tida 😍😍 Med mye mat og kos, og glede og nye minner med familie og venner ❤️
      Adventskalendere kan gjerne bestå av sporty vannflaske, proteinbarer, nøtteblanding, blad, kaffe, kopp, treningstopp, flaxlodd, film osv 😊

    55. Perfekt adventsgave:-)
      Treningsprogram, Questbar, ulike treningstøy, sunnere snacks, fromroll, strikk og proteinpulver er noen forslag:-)

    56. Så flott du er!
      Jeg forbinder i hvertfall deg med sunn bakst, så kanskje en “startpakke” til sunn baking. F.eks bakeprotein, sukrin, kakemiks, fibersirup, sunnere sjokolade, proteinpulver, forskjellige sunnere meltyper <3
      Ellers er jo treningstilbehør en god idé, slik som minebands, bånd til vektløfting, drikkeflaske/shaker, sokker, knee caps osv.
      Krysser fingrer og tær❤️❤️

    57. Jeg er innom bloggen din hver dag Nora, og du inspirer meg!
      Så moro med pakkekalende.
      Forslag til neste kalender kan for eks. Være treningssokker, treningsstrikker, mandelmel, diverse søtning og proteinbarer.
      Ha en fin søndag!

    58. Ååå så gøy med kalender, og wow så fine kalender gaver 😊 Synes denne over her er superbra og ønsker gjerne mer av sunne søtsaker eller sunne ingredienser man kan lage sunnere kaker av som fibersirup,forskjellig meltyper/mandel/kokos osv. Sukkerfri sjokolade,cake in a cup,peanøttsmør osv 🙂 digger bloggen din og oppskriftene dine 🙂

    59. Blir spennende med babyen som kommer 🙂
      Noen forslag: Proteinbarer, kosttilskudd,
      produkter fra funksjonell mat
      Ha en Fin søndag!

    60. synes slike gaver er veldig gøy å evt vinne! Men kanskje en kostholdsplan?
      Lykke til i tiden framover!😊

    61. hei 🙂 må bare først si at du jammen tar det godt ut for å være så gravid som du er! sprek og rask, virkelig imponerende. tips til ting i adventskalenderen som leserne nok setter pris på er produkter fra fuksjonell mat (greit med litt sunnere alternativer nå i jula også) og søtning (sukrin gold, steviadråper) da dette nok er noe som går med en del av hos de fleste. proteinbarer og varme ullsokker hadde jo også vært perfekt! eller hva med å legge ut din favorittoppskrift og dele ut alle produktene som trengs til den? det hadde i alle fall jeg blitt veldig glad for 🙂

    62. Så koselig! Hadde satt pris på en av bøkene til Kristine Weber😊 Det hadde også vært veldig kjekt å vinne gavekort hos en av dine sponsorer!
      Veldig fin blogg😊
      Hilsen Ingrid

    63. Forslag til noe som være med i kalenderen;
      treningsklær, coaching av deg på kosthold og trening, sunne alternativ til godteri/bakst.
      Questbar er de beste barene ever😍 Hadde vært herlig å ha fått en eske med de å kose seg med i julen!!

    64. Så flott du ser ut Nora!! Du er en inspirasjonskilde uten like <3
      Kanskje et oppskriftshefte, eller dine favoritter fra iherb, eventuelt et lite styrketrening hefte med øvelser eller programmer?
      Ha en fantastisk 1. Søndag i advent videre 🙂

    65. Kjempefine gaver! Noen forslag fremover kan være: Proteinpulver, Sukrin gold, treningsprogram, eventuelt flere questbarer 🙂

    66. Så morsomt med adventskalender! For meg kan de neste gavene være av samme type som denne, litt sunn og god snacks kommer godt med innimellom alle julekakene 🙂
      Ser ut som en kjempefin tur! Håper bare på litt snø til jul 🙂

    67. Åhh, endelig advent og adventskalender igjen 😊
      Denne pakken inneholder akkurat det jeg trenger nå!
      Andre forslag til kalenderen kan være treningsstrikker, online coaching, proteinpulver, ingredienser for sunnere baking.
      Krysser alt jeg har for at det endelig er min tur til å vinne 😊 ALDRI vunnet noe som helst før 😯

    68. Så koselig initiativ! For min del så er den gaven du har satt sammen i dag midt i blinken! Regner med at de fleste som leser bloggen din setter pris på sunnere alternativer til snacks. Ser at det er flere over meg som har foreslått treningsprogrammer satt opp av deg, så jeg henger meg på det.
      Ha en super kveld videre, Nora 🙂

    69. Denne pakken var jo fulltreffer!
      Ellers kunne det ha vært enkle treningsredskaper (strikk osv), en treningsplan laget av deg, og tilpasset vinneren, funksjonell-kakemix, proteinbarer, treningsklær, gavekort 🙂
      ELSKER questbarer og dette er favoritt-teen, så hadde vært supert å vinne!

    70. Veldig bra kalender, og ikke minst bra blogg!
      Forslag til de kommende søndagene kan være, forskjellige treningsstrikker, treningsdagbok, kostholds/treningsprogram/coaching på web og questbarer slår aldri feil! de er sååå gode!

    71. Så gøy med kalender!Innholdet er helt perfekt! Koselig at du tenker på leserne dine 🙂 Et kostholdsprogram hadde vært perfekt som kalendergave, eller pannebånd, eller strikk 🙂

    72. Hei 🙂
      Kjempegod ide med en slik adventskalender! Jul er helg klart på toppen av høytider/årstider osv hos meg og 😀 du er en kjempeinspirasjon og elsker virkelig oppskriftene dine – de er flittig brukt hjemme hos meg 🙂
      Andre ting som kan være i adventskalenderen er f.eks et lite kostholdsprogram, oppskrifthefte, questbar, søtningsmiddel eller noe form for proteinpulver(eller bcaa, kreatin osv) 🙂
      Ønsker deg en riktig god jul! 😀
      [email protected]
      Klem fra Hilde <3

    73. Så stas med julekalender! Du er forresten råflott som gravid!
      Alt på bildet du postet frister, særlig questbarer og te. Ellers kan jo fibersirup være veldig moro nå i denne bakstetida som ligger foran oss:-)
      God adventstid til deg.

    74. hadde vært litt gøy med et treningsprogram, eller noen super gode oppskrifter på julebakst osv, elsker kokebøker og sånne type bøker:) ellers er questbarene super gode!!!

    75. Å, heldig du som har en så snill mamma! Og snill er du selv, som lager adventskalender 🙂 🙂
      Denne gaven her var jo super – ellers kunne det vært gøy med noe man kan bruke til julebaksten, noe velpleie (håndkremer, såper, skrubb..), kostholdsprogram, tilrettelagt treningsprogram, treningstøy, treningsstrikker e.l.

    76. Oi, super kalendergave! Må jo bare prøve lykken da!
      Forslag til andre kalendergaver kan være litt sånn som denne tenker jeg, produkter fra iherb for eksempel, som er litt spennende og nytt. Noe man ikke ser overalt i butikkene kanskje. Ellers må jeg si meg enig at et lite kostholds-/treningsprogram fra deg hadde vært en flott kalendergave!
      Må også ønske deg masse lykke til videre med graviditeten! Nyt jula og ventetiden 😊

    77. Elsker jul og advent, endelig er tiden kommet 😀 Adventskalender er perfekt som nedtelling til den store dagen.
      Spiselige gaver som questbarer, te, julekaffe, snacks og bakeingredienser slår sjelden feil, i tillegg til et trenings-/kostholdsprogram eller noe treningstøy-/utstyr er jo fint for å holde aktivitets-motivasjonen oppe, også frem mot jul 🙂

    78. Den pakken var jo allerede helt super! Jeg er så utrolig glad i Questbarer, så må si at det er noe jeg absolutt tenker burde være med, hehe. Eller så tenkte jeg kanskje minibands, doorgym, abwheel eller annet treningsutstyr som gjør det enkelt å ta seg en treningsøkt nå i desember – når det ikke alltid frister/er mulig å dra på treningssenter 🙂 Bakevarer som ulike typer mel, sukrin, fibersirup eller proteinpulver hadde jo også vært supert å vinne for å kunne lage noe deilig julebakst!

    79. Drømme kalender!
      Dette er en gave som passer til alle, uansett om man er stor, liten, ung eller gammel. Andre gaver som kan fine til en slik kalender nå i juletiden kunne for eksempel vært ingredienser som kunne gjort julebaksten både mer spennende og sunnere. Et av dine favoritt treningsplagg hadde også vært gøy§
      Ha en riktig fin kveld videre 🙂
      [email protected]

    80. Hei bolla (er kjælenavn for en flott gravid kvinne i mine kretser):-)
      Mitt forslag: treningssinglet, proteinpulver med smak, pannebånd, hals, refleksvest, ullsokker, treningssenter.
      Takk for en inspirerande blogg!!!

    81. Denne kalendergaven var virkelig midt i blinken! Jeg prøver lykken!
      Jeg syns gjerne du kunne hatt flere pakker som denne jeg, hehe! Questbarer og Nesquick er favorittene. Ellers kan andre forslag for eksempel være treningsklær/utstyr til hjemmetrening, deilig ulltøy og ullsokker, eller kakemikser/brødmikser/cake in a cup/mørk sjokolade fra funksjonell mat?
      Ha en nydelig adventstid 🙂 Klem!

    82. Så utrolig fin du er! Du kler å være gravid 🙂
      Det hadde vært skikkelig gøy å vinne dette altså. Forslag til andre ting du kan ha i julekalenderen er f.eks. ingredienser man trenger for å bake et sunt slag julekaker. Eller et program for styrketrening/kosthold satt opp av deg.

    83. Herremin for en fin babymage du har. Gleder meg utrolig til den dagen jeg selv skal være gravid! Er merkelig å se hvordan kroppen forandrer seg, og gøy å følge deg både som mamma og fitnessblogger!
      Som gaver er jo denne PERFEKT. Tror de fleste som leser bloggen din er opptatt av trening og eelsker questbarer, det gjør hvertfall jeg! Haha! Men ellers så er jo treningsklær, treningsutstyr og kosttilskudd fine gaver. Og du som er trenings-og kostholdsveileder kan jo gi vekk noen uker med veiledning? 🙂
      Ha en super søndagskveld. Min er begravd i eksamenslesing dessverre 🙁

    84. Treningsklær, treningsutstyr (strikker, massasjerulle, hansker o.l), pakke med forskjellig fra Funksjonell mat. Ellers synes jeg Questbarer var genialt som gave 🙂

    85. Så moro med adventskalander, et høydepunkt nå i førjulsstiden! Selv er jeg veldig glad i Questbars og synes det er en perfekt adventsgave. Treningsklær, helsekost og lignende ting hadde også vært supert. Jeg hadde iallefall blitt kjempeglad 🙂
      Ha en koselig adventstid!
      [email protected]

    86. Adventstiden er så flott, og så veldig hyggelig med en slik giveaway! Har fulgt bloggen lenge nå, stå på du ser flott ut!
      Kunne tenkt meg bakeartikler og fibersirup da jeg vil prøve dette!
      Håper du får en flott desember😉

    87. Du kler den fine lille kulen på magen! 🙂
      Jeg syntes sunn snacks, slik som questbarer,er perfekte gaver i kalenderen! 😀

    88. Flott adventsgave allerede! Kjempespennende med bakeartikler og proteinbarer for oss godte- og bakesyke i desember 🙂

    89. Denne pakken er jo helt super! 😀
      Ellers kunne det vært treningstilbehør som treningsstrikker, hoppetau, treningsmatte, pannebånd, kompresjonsstrømper, hansker osv 🙂 Kosthold- og treningsprogram hadde også vært helt suuuupert! 🙂

    90. Jaaa, så gøy!
      Litt diverse utstyr for hjemmetrening er morsomt! Slik som matte, strikker, roller osv, eller litt små ting som hjelper oss å holde oss aktive gjennom vinteren også! pannebånd, luer, buff, hansker, brodder osv!
      Klem

    91. Bare å glede seg til lillen kommer, jeg fikk ei lita ei for tre måneder siden. Veldig rart før de kommer, men så koselig når de endelig er der 🙂 Kalendertips kan være sunnebakemikser, treningsstrikker, treningstøy og selvfølgelig mer questbarer 😉

    92. Så utrolig fint gjort av deg!!! Jeg må si at jeg syntes du traff veldig godt med denne gaven her, Questbarer står ihvertfall på toppen av min liste 😀 ellers er jeg veldig nysgjerrig på denne nye fibersirupen, så det er absolutt av interesse 🙂 Kanskje en liten bakepakke til sunnere julebakst sammen med en liten lapp med dine favorittoppskrifter kunne vært noe? 🙂 ellers hadde treningsdagbok, deilig te, ulltøy og alle mulige slags spennende mat-ting fra funksjonell mat vært helt prima 🙂
      Stor klem til deg <3

    93. Fine kalendergaver kan være produkter fra funksjonell mat, treningsstrikker eller annet utstyr så det blir lettere å trene litt alternativt juleferien, te til kalde kvelder, ulltøy, og lignende ting. Super første adventsgave i dag også. Midt i blinken for sikkert de fleste av dine lesere:)
      God førjulstid til deg og dine!

    94. For en herlig pakke! Digger bloggen din og deg! Har vært fast følger i ca 4 år nå og er fortsatt innom nesten hver dag 😀
      Forslag til ting du kan ha i kalenderen: SKLZ minibands, flere questbarer, sunnere kakemiks i forskjellige varianter, brødmiks fra funksjonell mat, proteinpulver (nanox), treningsdagbok, NOCCO bcaa, treningsbag, fibersirup i begge variantene, selvbruning (vita liberata) og ullsokker. Ble mange forslag, men dette er i hvert fall mye av det jeg kunne tenke meg 🙂

    95. Hei! såå fin advendtsgave 😀 som student kan man jo ikke annet enn å ville delta!! Kanskje et basis treningsprogram til neste gave? Eller feks noe fresht treningstøy/treningsstrikk/foamroller etc? ting til hjemmetrening er jo suuupert.

    96. Åh, super pakke! Det hadde jo vært kjekt med sånne ting som kakemix, sukrin osv fra funksjonell mat. Eller treningsutstyr som minibands, hoppetau osv 😀
      Elsker bloggen foresten!

    97. Hei! For en hyggelig og gledelig ide med kalender 🙂 ettersom du er et sprekt forbilde og det nærmer seg jul, synes jeg dette kunne passet i kalenderen: Questbarer, varer fra funksjonell mat som kan brukes til sunnere bakst som feks sukrin-melis osv, ulike treningsredskaper som hoppetau, treningsmatte, kettlebell o.l. Ellers greie ting som drikkeflasker! God jul til deg og dine 🙂

    98. Core-trening 🙂 og hvordan man burde legge opp treningen for å få mest økt muskulator på kaloriunderskudd/diett 🙂

    99. Så hyggelig adventsgave! Krysser fingrene for at jeg vinner. Andre forslag kan være refleks, hansker, pannebånd osv som kan brukes til utetrening nå 🙂
      Gleder meg til å lese bloggen din når lille kommer 😀

    100. Fine Nora!
      Et forslag kunne vært kostholdsplan eller online-coaching 🙂 Det hadde vært en super premie!

    101. Hurra for jul og julekalender.
      Desember betyr eksamensperiode for meg, og da hjelper det godt med litt inspirasjon, juleglede og motivasjon med blogg 🙂
      Questbarer og bakevarer er supre premier. Å få prøvd ut noe av det du viser frem gir motivasjon til å kjøpe det 🙂 walden farms-produkter er for eks litt vanskelig å få seg til å bestille selv men hadde vært gøy å prøve litt forskjellig.
      Ellers er treningsdagbok, kanskje med et par gode treningsprogrammer skrevet av deg inkludert kult!

    102. Åååh, du kler virkelig å være gravid! Er spennende å følge med på hva du gjør for du gir så mye inspirasjon i hverdagen og ikke minst blir det spennende å følge med på når det lille underet kommer! 🙂 Du kommer til å bli en strålende mor!
      Åååh for en god blanding! Håper inderlig at jeg vinner! Den pakken inneholder alt jeg elsker i et nøtteskall! Krysser finger og tær for at jeg vinner! 🙂 God adventstid videre:-)

    103. Jaaa, så fantastisk snilt av deg å kjøre julekalender! 😀
      Quest- og atkinsprodukter hadde vært fint! og pukkate er jo elsk!

    104. Yey!
      Neste søndag kan du f.eks. gi foamroller eller annet treningsutstyr, BCAA, mandelmel, stevia, treningsklær (kanskje noe varmt til utetrening?) 🙂

    105. Ååh så koselig!😍
      Jeg tenker protings, tørket mango/annet sunn snacks… Exotic naturgodis? Yoghurtnøtter, noe å lage sunnere godis med (ingredienser som feks. mandelmel/peanøttpel, stevia/sukrin, fresht pannebånd fra kari traa som du har på deg på bildene over? questbarer ja, en treningstopp? treningsdagbok, treningsstrikk, BCAA osv 😀 Goood første sændag i advent og kos deg <3
      E-post: [email protected]

    106. å, jeg er veldig svak for youghurtnøtter. Ellers er jeg veldig glad i questbars, min favoritt er white rasberry quest 😀 På grunn av studentøkonomi (puuh.) kjøper jeg meg sjeldent disse tingene, så det ville vært sååå fint nå mot jul! Ønsker deg en god første søndag i advendt! <3

    107. Hvor artig at du gir bort adventspakker! 😁 en ide kunne vært en treningsdagbok, treningshansker, og ellers slike basice hjelpemidler man tenger under trening/i hverdagen 🙂
      Ha en fin advent! 😁

    108. For noen fine kalendergaver😊 Online coaching hadde også vært supert. Ellers er treningsklær-gjerne noen varme nå i kulden, også fint 😊

    109. Fin kalendergave 🙂
      Treningsutstyr til hjemmetrening, proteinbarer, bakeingrendienser og treningstøy er andre tips! 😀

    110. Den gaven er som om den er ment for meg! Har sååå lyst på! Forslag til neste gavepakke er minibandz, door gym, fres, pannebånd, gode høretelefoner ++. 🙂 Da melder jeg meg gjerne på igjen!

    111. Bakevarer som man kan lage sunnere versjoner av julebakst, eventuelt noe treningsrelater. Ideelt sett skulle man gjerne gått sammen en gjeng å donert bort penger i adventsgave til noen som trenger det eller en liten sum til et veldedig formål<3
      [email protected]

    112. Dette så godt ut!!!
      Neste adventspakke kan være no søtningserstatter som Sukrin gold eller noe annet å putte i baksten/maten. Bare om 2 dager begynner eksamenstida mi, midt i den fine julen – noe som er veldig leit. Veldig lett for en student å putte noe godteri i munnen framfor sunn mat i denne eksamenstida. Så holder en knapp på sunne matprodukter 🙂

    113. Så morsom ting å gjøre! Hadde ønsket meg forskjellige ingredienser til sukkerfrie og proteinrike oppskrifter samt proteinpulver:-) Minibands, treningstøy og elementer til hjemmetrening er også alltid en sikker vinner! God førjulstid:-)

    114. Det du har tenkt å gi ut denne søndagen var jo ganske midt i blinken må jeg si! 🙂 Jeg er veldig for slike pakker de andre søndagene også, slik at man kan kose seg med litt god samvittighet nå i desember! 🙂

    115. God første søndag i advent! Jeg kunne tenke meg treningsstrikker, produkter fra funksjonell mat (gjerne kakemiks!), questbarer eller andre proteinbarer (kanskje nutramino? Har så lyst til å prøve dem!!), karamell-bites fra Chocolite kjøpt på iherb (http://no.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Chocolate-Crispy-Caramel-16-Count-84-oz-24-g-Each/29910), Atkins fudge caramel-barer, fres, protings eller protein-isen som de har begynt å selge på X-life! 🙂 Eventuelt naturgodis av noe slag, det er så godt!! 😀

    116. Tips til adventspakke: Kosholdrelevant (sukrin, fibersirup, mandelmel o.l). Hadde og vert ein fin gave å fått tillagt treningsprogram (cardio og styrke trening) + kostholdsplan! 🙂

    117. Kjempekoselig konkurranse 🙂 KOSTHOLD/ TRENINGSOPPFØLGING fra deg! <3 energidrikke, barer, bakevarer, treningsstrikker, treningshansker, shakere, proteinpulver, bcaa, kreatin, treningsdagbok, treningsklær. Alt som er med på å motivere og inspirere til en aktiv og sunn hverdag 😀

    118. For en fin adventsgave ❤ synes sunnere snacks og snop er perfekt np i jula slik at en har et alternativ i hverdagen til alt det søte og mindre sunne 🙂 lykke til med siste tiden før lille kommer ❤

    119. Det jeg aller helst kunne tenkt meg i adventsgave er pukka- og yogi-te og questbars, men der har du jo allerede truffet blink! Andre ting jeg kunne tenkt meg er diverse sunnere bakeprodukter til julebaksten, og kanskje noe julepynt! Er så utrolig glad i adventstida og all magien den har å by på <3

    120. Så koselig med adventskalender da!! 🙂
      Hadde vært fint med questbarer i adventskalenderen, og ellers sunne ting man trenger for et godt og sunt kosthold 🙂

    121. Her I Australia er det lite julestemning, så når jeg kommer hjem til jul ønsker jeg meg en bakepakke sånn at jeg kan lage sunne julegodter 😊
      God ventetid, fine Nora!

    122. Åh vilket härligt paket!! Advent och jultider är fantastiskt, bara stämningen är härlig och fint sällskap och allt gott är massa plus! 🙂 Superkul med att adventskalender! 😀
      Tips på kommande är produkter från sukrin/funksjonellmat/nutrinick som man kan använda till att göra hälsosammare julmat/julbak, sen går såklart alltid Questbars hem. Nyttiga tesorter passar ju ypperlig i kylan och mörkret också. Måste säga att vad du än väljer ut så kommer det vara attraktivt, hälsa, kost och träning är ju så himla intressant!
      Kramar från Jessica

    123. hmm hva med kakao, et par votter eller ullsokker, dusjsåpe fra lush, skjerf, sjokolade, telys, kaffe fra kaffebrenneriet, en kakeboks, ansiktsmaske, minibands, hengelås til skapet eller en pose med nøtter?
      hadde ikke sagt nei takk til dette i postkassa ihvertfall!

    124. Forslag til adventskalender kan jo være oppskrifter på mat og julekaker osv eller treningsprogram for en kortere periode, en eller et par uker feks og mer av slike ting du har med i denne pakken her😄

    125. Så morsomt med julekalender! Jeg synes det hadde vært morsomt med små treningsdingser som man kan bruke hjemme i jula da man kanskje ikke har tid til å reise på treningssenter. Strikk, hoppetau, ab-roller osv? Selvfølgelig er det jo best å gå ut i den friske lufta, men når det blir kaldt og man ønsker litt mere motstand kan dette være kjekt å ha.
      Ønsker deg og kulen en riktig god førjulstid 🙂 Du er virkelig et av mine største forbilder, keep up the good work!
      Klem

    126. Ååh, du ser råflott ut, Nora!
      Kjempe ide med en slik julekalender:)
      Forslag til adventskalender; PT-timer, treningsdagbok, bca, proteinpulver, cake in a cup, kakemiks, refleks, hårbånd/pannebånd, treningsklær, hoppetau, trenings/kostholdsprogram.
      [email protected]

    127. Jeg pleide alltid å få litt godteri og litt praktiske ting i kalenderen min. Hvis jeg skulle kommer med forslag selv ville jeg sagt, sukkerfri sjokolade, hjemmelaget godteri/proteinbar, cake in a cup, mobildeksler, sukrin osv

    128. Elsker jul <3 Tips til julekaledergaver online coaching, proteinbarer, sunne kakemiks, cake in a cup, sunn brødmiks, ymse trenningsutstyr...
      Tenk neste jul så er dere tre!!!

    129. Lest bloggen din så lenge jeg kan huske, digger den! Har ikke helt “turt” å legge igjen en kommentar tror jeg, men denne sjansen vil jeg ikke gå glipp av:)
      Stå på videre med bloggingen, treningstips og oppskrifter, det er en stor inspirasjon!
      Forslag til kalender kan være alt fra små “pyneting” som deksler til spiselige ting som questbarer, andre proteinbarer, sukrin, cake in a cup, hjemmelagede nøttebarer eller smarte oppskrifter på noe annen godt du ikke har delt med oss før 🙂

    130. Jeg kunne tenke meg å vinne i kalenderen! Spiser sukkerfritt og elsker Questbar!
      Hva med ulike typer mel og sukker (sukrin etc) som er fint til julebakst? Et “kit” til hva som trengs for sunn julebakst? Og hva med en treningsgave, strikker, drikkeflaske etc?
      Ha en god mandag!

    131. For en flott adventskalender, så mye godt der ☺
      Bakeingredienser til julebaksten er jo alltid greit å ha i skapet disse dagene, og kan mulig være en kandidat?
      Ha en flott førjulstid og lykke til med innspurten I svangerskapet ☺

    132. Åh, elsker ideen på denne julekalenderen!
      Hadde blitt veldig glad for mer questbarer, kanskje et treningsprogram du har utviklet og treningsklær 🙂

    133. Questbar er den beste snacksen oppfunnet – og den får plass selv i juletider med masse annet godt 😉

    134. Så fin kalendergave!! Det kan gjerne være flere slike luker 😉 andre tips kan være trenings og kostholdsprogram som du har laget, eller kanskje noen sunne bakeprodukter frem mot jul, som feks sukringold, stevia, mandelmel eller annet 🙂 god adventstid! 🙂

    135. ååhhhh hadde virkelig ønsket å vinne dette. Som student så er det skjelden man kan unne seg noe, så dette hadde vært midt i blinken 😀 Tips for å ha i kalenderen er tilrettelagt treningprogram eller kostholds program til den som vinner 🙂 Eller masse med questbarer <3

    136. Hei:) det er så triveli å lese om graviditeten din:) synes den pakken var bra:) men tips er barer, ting til sunnere baking, klær og generelt ting relatert til trening/sunt kosthold. Synes bloggen din er super:)

    137. Flotte soon-to-be Nora-Mora <3
      Når det gjelder julekalender av den litt sunnere sorten ville jeg ha kjøpt forskjellige questbarer i pakkene, hihi. Men som student og i eksamenstiden har jeg verken tid, ork eller peng til å lage noe sånt, haha.. *sukk*
      Så questbarer hadde vært kjekt å vinne.
      Håper graviditeten fortsetter så bra som den har gjort <3 Alt det beste.

    138. Questbarer i kalenderen hadde jo vært supert hver søndag! 😉 Og eventuelt andre barer som du anbefaler, + ingredienser til sunnere julebakst 🙂

    139. Hadde vært veldig gøy om den personen som vant, kunne bestemme selv om du skulle satt opp en kostholdsplan eller styrketreningsplan! Med tanke på hva som passet dem best. Andre sunne matvarer er så enkelt å få tak i selv, men en god matplan eller styrketreningsplan fra en proff en som deg, hadde vært dødskult! Klem
      [email protected]

    140. Hadde vært fint med gavekort på butikker som x-life osv. Eller treningstøy, sunn snacks, kroppsprodukter, et par joggesko 😀

    141. Så koselig at du fortsatt køyrer konkurranser og julekalender 🙂
      Dersom eg kunne bestemme kva julekalenderen skulle inneholde så trur eg nok at det måtte vore questbarer og kanskje nokon av treningsdagbøkene til x-life? Ellers er det nye merket mons royale utruleg stilig!

    142. Veldig interessant å følge deg , gleder mer hver gang du deler nytt innlegg 😊.
      Kanskje neste gang så kunne du hatt en sunn oppskrift , pannebånd, flere barer o.l.
      Stå på og lykke til med den lille når den tid kommer 😊

    143. Jeg har ikke prøvd så mange “trening”s mat så er åpen for det meste 🙂 har smakt noen questbarer og de er gode de 🙂 men har ingen favoritt enda.
      Når er forresten terminen din? Gruer du deg til å føde eller tar du en dag om gangen? 🙂

    144. Så bra adventsgave!
      jeg kunne tenkt meg enten flere questbarer, kakemiks, gavekort til x-life eller lignende og annet sunt snacks 🙂

    145. Jeg ønsker alt av baketing i kalenderen 😉 alle typer mel osv, det er så gøy å prøve alle de forskjellige oppskriftene dine!
      Håper du får en fin adventstid og koser deg masse! 😀

    146. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg alt som har med trening å gjøre. Alt fra klær til kosthold og mat, evt. PT-timer eller lignende! Del dine favorittprodukter med oss! 😀

    147. Bakeprodukter som sukrin, mandelmel og diverse slike ting 😀 Eller kanskje noe kosthold og treningsregime i fra deg : D

    148. Så gøy at du steller i stand en slik adventskalender, tommel opp for det 🙂 Jeg som alle andre hadde jo syns det vært kjempestas å kunne fått noe. Jeg syns det har ploppet inn mange gode tips og ideer og jeg må bare si meg enig med dem; diverse smånips innen trening/helse/Sukkerfritt. Alt gleder meg 🙂
      Og gratulerer så masse med kommende baby, det kler deg 😀

    149. Den gaven passer meg perfekt, desember betyr alltid mer kos som selvsagt er helt innafor, men med mer kos er det også mer cravings. Trenger noen substitutter for å holde meg sunn utenom familietiden.
      I neste pakke hadde det vært fint med noe fresht treningstøy, får et nytt program den 20, og nye treningsklær hadde vært perfekt.

    150. Super blogg du har:-)
      jeg kunne tenkt meg: kokosmel (eller egentlig alt av bakeprodukter), oppskriftshefte, refleks, treningsstrikk.

    151. Så gøy med julekalender! Jeg kunne gjerne tenke meg sunnere godis i min kalender, som f.ekst questbarer, arkinssmarties, atkins sin kvikklunsj(den er himmelsk) osv. 🙂
      Krysser fingrene og ønsker deg en fin adventstid!
      [email protected]

    152. Fine gaver kunne vært treningsstrikker, Questbarer, Atkinsbarer, proteinpulver, sukrin, mandelmel og treningsdagbok! 🙂

    153. Perfekt gave det der! Ellers er bakeingredienser til sunnere bakst alltid bra. Evt. NATURGODIS (som er det beste!), men vanskelig å sende kanskje 🙂 God adventstid!

    154. Å, så snill din mor er 🙂 og så snill du er som vil dele med oss som ikke får adventskalender 🙂 Denne pakken var kjempefin og hadde gledet stort. Ellers er rå sjokolader (Ombar, pana chocolat osv) alltid godt eller ingredienser til å lage rå sjokolade og digg julesnacks selv 😀

    155. Hei!
      Forslag:
      Dine beste oppskrifter på hjemmelaget julegodt.
      Kanskje noen av ingrediensene.
      Dine beste treningstips til en sofagris.
      En gratis treningsøkt med deg!

    156. Oh la la!
      Jeg skulle ha blitt kjempeglad for f. eks noen spesiell type jule/sjokoladekaffe, små godispakker, frukt-te og lignende! Som student så setter man overraskende stor pris på små gleder som dette. Men, ingenting slår quesbtarer, am I right 😉
      God mandagskveld videre <3

    157. For en gave 😍 Andre forslag er Sukrin, Fiber Sirup (såå lyst til å prøve det!!), treningsklær, gavekort på Xlife, velværeprodukter eller løpehansker! Jeg lagde kalender til kjæresten min i år, og der la jeg godis (både med og uten sukker), merkelapper fra Kirkens Bymisjon, undertøy, sokker og “gavekort” fra Røde kors om å gi en klem til en som trenger det 🙂

    158. Treningsstrikk, div andre treningsutstyr, treningsklær, kosttilskudd, gavekort, treningstips etter ønske fra vinneren 🙂

    159. Hei 🙂 Jeg vil gjerne være med i trekningen! Fremover må det gjerne være flere meltyper som kokosmel og mandelmel. Har heller aldri smakt bake miksene, så de er også noen fine premier 🙂

    160. Hei for en flott adventsgave :). Forslag til andre gaver er proteinpulver, diverse meltyper og søtning til baking og barer :).

    161. Åh elsker alt av dette i første kalendergave 😀
      Andre gaver kan være NOCCO sine drikker, proteinpulver/pannekakemix og diverse meltyper som kokosmel, mandelmel og lignende 🙂 Hjemmetreningsutstyr er jo også en ting!

    162. Andre gaver kan være ulike typer sukrin,ceylon kanel,kokosmel, havremel,sunnere kakemix. Kan også være sukkerfri sjokolade,fibersirup,andre typer barer. Sunne frø chiafrø, gojibær og hempfrø. Det kan være protings potetgull,protis osv. Det kan også være treningsstrikker, treningsprogram og pttimer. 😀👍🏼 Jeg tror det blir bra uansett hva du finner på.👍🏼 [email protected]

    163. Å, så koselig Nora. Her i huset er adventskalenderen holdt opp fra i år av. Har herved fått beskjed om at jeg er for gammel:-(
      Forslag til neste adventsgaver: Andre typer questbars, sukrin gold, fibersirup, prøver på proteinpulver, eller et lite “kit” til å prøve seg på hjemmelaget proteinbarer – dette kunne vært en morsom gave!

    164. Du ser fantastisk ut Nora! Du stråler, virkelig <3
      Forslag til andre kalendergaver kan være sunne bakeingredienser til julebakst, supermat, treningsstrikker, rabattkode på treningsklær på nett, en fruktkasse fra adams matkasse, eller et tilbud på et coahingprogram (med kostholds- og treningsprogram) fra deg! Det tror jeg mange ville satt pris på i disse tider med såå mye god julemat, hihi 🙂
      Ønsker deg en riktig god førjulstid!
      Klem
      [email protected]

    165. Hadde vært helt topp å vunnet dette nå ja!
      Ideer til gaver de neste tre søndagene kan være bakevarer til sunnere julegodt, questbar er jo aldri feil, et lite hefte med dine beste oppskrifter, treningsutstyr (strikk, matte, klær o.l).

    166. Du stråler virkelig for tiden, Nora! Alltid kjekt å klikke innom bloggen din med inspirasjon på både trenings- og matfronten 🙂
      Forslag til andre kalendergaver kan jo være (sunne) bakeingredienser som mandelmel, sukrin osv., proteinchips, questbarer, proteinpulver, treningsklær?
      Tror det blir bra uansett jeg!
      -Ønsker deg en super adventstid og jul sammen med familien! 🙂

    167. Så flott du ser ut og så hyggelig at du ordner til en kalender til oss lesere.
      Jeg kunne tenke meg proteinpulver, kakemixser,fibersirup og selvfølgelig questbar. Ønsker deg en fin adventstid.
      [email protected]

    168. Ååh hadde vært en perfekt adventsgave 🙂
      Andre ting jeg hadde ønsket å vinne er oppskrifter på sunn og god mat,questbarer,styrkeprogram,treningsutstyr,treningsklær,proteinpulver

    169. så gøy at du skal ha jule kalender!
      Kunne godt tenkt meg questbars, treningutfordring, treningsplan/kostholdsplan! 🙂
      mvh nora

    170. Jeg vil gjerne vinne adventsgaven du gir bort 🙂
      Forslag til andre adventsgaver: En “bake-pakke” med ingredienser som passer til sunn julebakst / ferdig kakemikser.

    171. Jeg synes den type adventsgave som du har denne gangen er SUPER
      Så kanskje bare ha noe ala den hver søndag.
      Er alltid kjekt og få slike gaver.
      Du ser helt fantastisk ut på bildene.
      Hilsen Monica
      [email protected]

    172. Syntes du starter kalenderen bra med gode gaver!! Jeg kunne godt tenkt meg f.eks. protings, questbars, steviadops, kanskje proteinpulver og diverse bakevarer fra funksjonellmat?
      Digger bloggen din, og du gir virkelig inspirasjon til en sunn og god livsstil! Takk!! <3

    173. du er så vakker, og jeg virkelig elsker bloggen din!! Fortsett å spre den gleden som du gjør!
      Jeg vil bli overlykkelig om jeg vant!
      Fordi du blogger om mat og mosjon, så det er perfekt ting du gir ut. Andre alternativer kan være, diett plan, et utvalg av sunn mat og snacks, for eksempel, fra funktjonell mat, fra iherb, kosttilskudd fra butikken du rekommederar, tips og triks om hvordan du skal fortsette med sin trening eller kosthold, treningstilbehør, hår og hud produkter du bruker, etc ..
      stooor klem 😀

    174. En fantastisk gave ville vert pt time med elitePt curves, shaker, bcaa, guestbar, teknikk instruksjon, rumpeprogram, trimstrikk, bands, sokker, yogite, porsjonspose av sukrin, kryssordblad, sudoku, kosekopp til te, lys, massasje, skrubbkrem, kokkekurs privat, proteinpulver, casin, cla, omega-3-fettsyrer, glutaminsyre, bakedag, dette er noe av det jeg kunne tenkt meg
      [email protected]

    175. Oi, dette var en bra gave for en søtmoms som prøver å styre unna for mye søtsaker;)
      Neste uke ønsker jeg meg flere typer proteinbarer, treningsstrikk, mandelmel, proteinchips, en kjempegod juleoppskrift(av det sunnere Nora-slaget) og mer.
      Og du, det er nå drøyt et år siden jeg var gravid. Jeg husker jeg også syntes det var en del som ikke var like gøy ved den tilværelsen. Nå sitter jeg her med verdens nydeligste lilel skapning og alle plager fra graviditeten har jeg helt glemt. De 9 mnd føles lange der og da, men det er egentlig en veldig kort periode i løpet av livet;)

    176. Herlig adventspakke! Neste uke kunne jeg ha tenkt meg sunne bakevarer. Feks mandelmel, kokosolje, fiberhusk osv. Du har forresten en fantastisk bra blogg!

    177. Kjempefine gaver du har! Noen andre adventsgaver kan også være: Nøtter (kjempegodt, sunt, og gir julestemning) Kanskje til og med peanøttsmør. Questbarer er jo en kjempehit for mange, og passer til de fleste. Cookie&cream har kanskje blitt den mest populære smaken blant de mange gode smakene de har å tilby. Det er ikke mange som eier treningsdagbøker; dette tror jeg mange av leserne dine ville fått nytte av! Sukkerfrie drops ar også en populær forbruksvare for mange der ute. Shape up er også et kjempe nyttig og interessant blad mange er glad i å lese. Kanskje et juleblad hadde gikk litt “julepreg” på den eventuelle adventsgaven.

    178. Wow! Mye kult her! Har laget et par pakkekalendere, og pleier å putte oppi ting en trenger som for eksempel ullsokker, votter, velværeprodukter og sunnifiserte godsaker 🙂 God jul, Nora!

    179. så morsomt at du har kalender på bloggen! og må bare si at du ser fantastisk ut med den søte klumpen på magen, det er så fint<33
      noe jeg tror hadde vært utrolig morsomt å få i gave er foreksempel en oppskrift på sunne pepperaker eller noe annet sunt du lager, så legger du de tørre varene i et lufttett glass, og skriver fremgangsmåte osv! det er såååå koselig<3

    180. Jeg kunne ha tenkt meg quest barer (cookies and cream, white chocholate rasparry og cookie dough), steiva vanilla som jeg er storforbruker av, og diverse ingredienser som kan brukes i sunnere bakst 😀

    181. Hei Nora!
      Super ide er foam ruller, protein pulver og BCAA.
      Refleksvest er også fint i denne mørketiden i julekalender og få☺

    182. Veldig gøy med questbar og andre proteinbarer, fres tabletter eller diverse ingredienser til sunnere bakverk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg