Du rekker så mye før jul

I skrivende stund sitter jeg med beina høyt i hotellsengen, de verker etter 10 timer shopping i dag. Det kalles kanskje ikke en treningsøkt,  men jeg er helt sikker på at jeg har gått langt over ei mil drassende på alle bæreposene mine. Så jeg synes nesten den burde telle på #30på45 likevel! Det at så mange av dere blir med en kjempesporty, men likevel jeg desverre at det er mange som venter med trening til etter jul. Det er fortsatt over en måned igjen, og på den tiden kan man rekke så utrolig mye! Akkurat nå sitter jeg og svarer på ukesrapporter fra flinke Strongbody-kunder, som får skreddersydd både kosthold og trening. Selv om man følger en matplan er det aboslutt ikke kjedelig, her er noe av det som står på menyen på en plan fra Strongbody:

Jeg håper selvfølgelig at så mange som mulig har lyst til å ta i et ekstra tak allerede før jul, men hvis du er en av de som starte etter nyttår skal du selvfølgelig få lov til det også. Uansett vil jeg anbefale å ta kontakt tidlig, slik at planen kan bli ferdig til startskuddet på nyttårsforsettene går. Nytt år og ny kropp er kanskje akkurat det som passer for deg? Legg igjen eposten din i kommentarfeltet hvis du er nysgjerring på coaching, så kommer det en mail fra meg i innboksen din. Her ser dere et knippe med Strongbody-kunder som har trent seg til en helt annen kropp, og som virkelig er motiverende:

86 kommentarer

Siste innlegg