Motivasjonsboost og mammatanker

Det er så utrolig  gøy å se hvor mange av dere som har kastet dere med på utfordringen om å trene 30 ganger før jul! Det er virkelig en motivasjonsboost å søke på hashtaggen #30på45 og se alle de spreke bildene dere har delt på Instagram.  Treningslysten min steg i alle fall mange hakk da jeg scrollet gjennom bildene før jeg skulle trene i dag. Jeg synes det er så gøy når vi kan gjøre dette sammen, dele bilder og motivasjon til å klare alle øktene før jul. Ut i fra det dere skriver tror jeg mange klarer flere enn 30 også, det er jo kanonbra! Det er over 600 bilder med hashtaggen nå, og her ser dere noen av dem:


Ellers fikk kameraet mitt seg en liten smell i går, og jeg har derfor ikke noen nye bilder å dele med dere akkurat i dag. Heldigvis kommer nytt objektiv og minnekort i posten i morgen, det må jeg jo ha med til Krakow! Derfor tenkte jeg at jeg i stedet kunne dele et intervju med dere, som ble gjort med Nettavisen i går. Her snakker jeg mye om graviditet og trening, vektoppgang og tanker rundt hvordan mammalivet blir. Klikk på bildet under for å lese hele intervjuet.

 

 

 

Nå skal jeg snu leiligheten på hodet i håp om å finne passet mitt som er sporløst forsvunnet. Ønsk meg lykke til! 

9 kommentarer
    1. Flott intervju! Jeg liker tankegangen din og det er ikke tvil om at du er en stor inspirasjon for oss alle – både de topptrente og hverdagsatletene. Det er gøy å følge deg gjennom graviditeten også!
      God helgetur til Krakow! Det er en kjempefin by med mye historie, jeg var der på klassetur i 10., i forbindelse med besøk i konsentrasjonsleirene. En opplevelse for livet, både sterkt og interessant.

    2. Du så vel ikke helt ut som i den blå bikinien det siste året før du ble gravid, så overgangen er vel ikke så stor som de to bildene antyder, heller en normal overgang vil jeg si!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg