Kremet svinewok med cashwenøtter

Hei dere! Jeg titter innom for å gi dere enda en et raskt middagstips, nemlig kremet svinewok med cashewnøttter. Denne retten er ferdig på 15 minutter, smaker fantastisk godt og metter lenge. Den søte kokosmelken og de salte nøttene utgjør til sammen en utrolig god kombinasjon! Start med å steke svinekjøttet (det blir akkurat like godt med kylling også), før du kutter opp grønnsakene. Jeg har brukt en fersk brokkoli, en paprika, en gulrot og en presset hvitløk. Tilsett dette i panna når kjøttet er gjennomstekt. Etter grønnsakene har fått stekt noen minutter heller du over en boks med kokosmelk – her bruker jeg kun den stive delen av kokosmelken. Det gjør at woksausen blir kremete og god. Retten tåler litt salt og krydder, smak deg frem etter kokosmelken har fått koke seg sammen med grønnsakene. Til slutt hakke du opp to gode never med cashewnøtter og rører rundt i woken, og topp gjerne med litt ekstra nøtter som pynt også. Utrolig godt, mettende og ferdig på null komma niks!




Så må jeg bare si tusen, tusen hjertelig takk til alle dere som har nominert med til Vixen Blog Awards! Jeg er semifinalist i år også, og det er jo nesten ikke til å tro. Dere stemte meg helt til finalen i fjor, og jeg blir veldig takknemmelig hvis dere har lyst til å gjøre det samme i år også. Jeg er nominert i en kategori med en hel haug spreke og flinke damer, så det er ære bare å være nominert synes jeg! Jeg føler selv at jeg ikke har vært verdens beste treningsblogger så langt i år, først med prolapsen etterfulgt av mange måneder meg kvalme og oppkast. Derfor er det så gøy for meg å se at dere likevel setter pris på bloggen, og har nominert meg likevel. Det varmer blogghjertet mitt 🙂 Dere kan stemme på meg ved å trykke her, eller på bildet under.


Ha en nydelig tirsdag!

6 kommentarer
    1. Du er utrolig flink og insirerende Nora, så det fortjener du! Jeg har lest bloggen din siden jeg startet å trene for 3,5 år siden og har hentet masse motivasjon, treningstips og oppskrifter her! <3 Middagen så nydelig ut! Her blir det svinekjøtt med stekte grønnsaker i kokos-karrisaus i dag. Gleeeder meg <3 Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg