Sprit opp søndagsturen

 Det er lite som slår ei treningsøkt ute i frisk luft! Det er ikke sånn at du må være inne på gymmet for å få ei god økt, det er nemlig mye du får gjort med egen kroppsvekt også. Jeg merker det spesielt godt med noen ekstra kilo på kroppen, hvor tungt det kan være å trene med kroppen som motstand. Disse øvelsene kan enkelt kjøres hjemme på stuegulvet, eller for å sprite opp søndagsturen. Jeg begynte med utfall, her kan du velge mellom gående eller stående. Kjør gjerne 10-15 per bein.

Boblevest (-25%) / ullgenser / tights / joggesko (sponsede lenker)

Pushups er også en fantastisk øvelse, som trener store deler av overkroppen. Hvis pushups på flat bakke blir for tungt, eller bakken er for grisete kan du gjerne kjøre pushupsene mot en benk/trestamme eller lignende. Jo flatere ned mot bakken du ligger, jo tyngre vil øvelsen bli.


Knebøy er alltid en favoritt, enten det er med eller uten vekter. Her kan du også kjøre mange repetisjoner, jeg tok 3 x 30 totalt. Alle øvelsene ble kjørt i sirkel da jeg liker det best, men du kan også velge å kjøre øvelsene etter hverandre.



Glad og fornøyd etter den lille søndagsøkta 🙂 Nå er det sofa og fotballkamp resten av kvelden, opplading til ei ny uke! Så langt er 5/30 ferdig i challengen – hvordan ligger dere an? 

7 kommentarer
    1. 5/30 her også! Og ja, enig med Kristin, du stråler!!! Så motiverende å lese bloggen din!
      Jeg lurte på om du kunne gjøre meg en tjeneste? Jeg har nylig meldt meg på Brun og Blid sin modell konkurranse, og prøver nå å få nok stemmer til å gå videre til semifinalen. Det er lettere sagt enn gjort, da de som ligger foran meg i konkurransen har mange tusen følgere på Instagram 🙁 Men som navnet på bloggen min sier, er jeg en drømmer og jeg gir ikke opp! Jeg hadde derfor satt utrolig stor pris på din hjelp og stemme 🙂 http://www.brunogblidmodell.no/nominasjon/42648/43159/
      Jeg håper at ved å legge igjen en kommentar her vil jeg få oppmerskomheten til deg og dine lesere, noe jeg virkelig trenger nå! Jeg syns det er utrolig viktig å stå på for sine drømmer, og vil gjerne inspirere andre, både unge og gamle til å gjøre det samme – uansett om man vil bli snekker, modell, blogger eller president! Del gjerne også eller gi meg en shoutout her på bloggen om du syns jeg er en god kandidat…. Det hadde betydd enormt mye for meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg