Pump & peanøttsmør

10.11.2015 - 20:53 11 kommentarer

Jo mer jeg tenker på det jo flere cravings finner jeg faktisk ut at jeg har. Men det er ikke helt nye ting, heller matvarer jeg har vært svak for lenge som jeg merker at jeg vil ha mer av nå. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg elsker peanøttsmør, det er faktisk noe av det aller beste jeg vet! Så etter trening i dag ble det lomper med masse peanøttsmør, bananskiver og sukkerfritt syltetøy. Herregud så godt!


I dag sto det hovedsaklig bein på planen, og jeg gruer meg alltid til denne økta! Det er så tungt å trene bein, og etter trening føles det alltid ut som jeg løfter en  stor murstein hver gang jeg tar et steg. Men det går heldigvis fort over, og jeg har jo så mye igjen for det! Pullthrough er og blir en av mine favorittøvelser for rumpe, den tar så utrolig godt. En annen ting som tar godt er å kjøre myo-reps på goblet squats helt på slutten av beinøkta. Kjør først 15-20 repetisjoner på en vekt, før du tar 10 sekunders pause og tar fem nye reps. Dette gjentar du fem ganger, slik at settet bli 15-20 + 5x5 repetisjoner. Bruk samme vekt på alle settene, og gjerne ei vekt som er litt lavere enn den du pleier å bruke. Dette svir nemlig skikkelig! 

Tights og topp fra Better Bodies (sponsede lenker)


2/30 gjennomført, da gir jeg meg selv en klapp på skuldra for en god start på uka!

11 kommentarer

Silje Moen

10.11.2015 kl.20:58

Det så godt ut!

Marte B

10.11.2015 kl.21:00

Så deilig ut :) Hva slags type peanøttsmør bruker du? :) trenger tips til et sunt, bra et!

Fitnessnora

10.11.2015 kl.21:03

Marte B: jeg bruker green choice sitt, er utrolig godt :) Inneholder bare peanøtter og salt, smaker helt fantastisk :)

Lovise L

10.11.2015 kl.21:11

Peanøttsmør og banan er jo det beste som finnes da :) så sykt digg ut!

Du er så flink, og virkelig en stor inspirasjon! :) Gleder meg til å følge deg gjennom graviditeten og etter den lille har kommet :)

Lene

10.11.2015 kl.22:46

Heia deg og heia oss alle! Tommel opp for utfordringen, jeg har fullført 2/30 - og i morgen er det klart for en ny treningsøkt. Kjenner jeg blir ekstra motivert av dette!

Det er ingen tvil om at du er glad i peanøttsmør; det har stadig dukket opp i løpet av bloggårene dine - men har man en favoritt, så selvfølgelig! Tror det er på tide at jeg smaker det jeg også, så nå står det Green choice peanøttsmør på handlelista ;-)

11.11.2015 kl.19:47

Hei, jeg bare lurer på om man må spise mye mer når man er gravid?

Hilsen jente på 20 som ikke har planer om å bli gravid i nærmeste fremtid, er bare nysgjerrig haha

Fitnessnora

11.11.2015 kl.19:53

Anonym: Nei, ikke mye mer men litt mer bør man spise :) Hvor mye ekstra kommer litt an på hvor langt man er ute i svangerskapet :)

Kristin Antiveros

11.11.2015 kl.21:13

For en digg combo!! <3

Elizabeth

11.11.2015 kl.22:16

Haha, jeg liker egentlig ikke peanøttsmør, men de to siste dagene har jeg spist nøyaktig det samme, sikkert en hel lompepakke! *løperogkjøpergravitest*

13.11.2015 kl.16:23

Lomper inneholder jo mye karbo så finnes det lavkarbolomper å få kjøpt eller å lage selv?

Fitnessnora

13.11.2015 kl.18:41

Anonym: ikke så vidt jeg vet :) men etter trening er det viktig med påfyll av karbohydrater :)

Skriv en ny kommentar

hits