1/30 og gravidcravings

Det var ikke noe problem å motivere seg til trening i dag, men så mange som ble med på utfordringen! Det er så utrolig gøy at mange ble med, og det har jo allerede kommet masse spreke bilder på Instagram. Tenk så mange det kommer til å bli etterhvert når alle skal få til 30 før jul – det blir så bra! Jeg hadde egentlig tenkt å trene styrke i dag, før jeg til min forderdelse oppdaget at jeg hadde glemt toårsdagen til Guapo som var i forrige uke. Derfor ble det heller en lang og fin tur med han, pluss en tur innom butikken på vei hjem for å kjøpe leverpostei til finingen min.

Lue og ullgenser fra Kari Traa / vest fra 2XU / joggebukse fra Better  Bodies (sponsede lenker)


Jeg har jo skrevet tidligere at jeg ikke har noen gravidcravings, men det er faktisk ikke sant. Jeg har jo alltid elsket persimon, men akkurat nå jeg bare ha flere ganger daglig. Jeg spiser minst tre om dagen, og noen ganger flere også. Jeg kunne virkelig ha levd på det, men jeg selvfølgelig å prøver å spise andre ting også. Det føles så fullt ut i magen at jeg har byttet ut få store måltider med flere små, og akkurat i kveld så kveldsmaten slik ut:


Da var uken godt i gang, og jeg gleder meg allerede til styrkeøkten i morgen! Da blir det jo økt 2/30, det er så morsomt når vi er flere som jobber mot det samme. Håper alle dere har hatt en flott start på uka også ♥ 

4 kommentarer
    1. Haha, men jeg skjønner deg såå godt, har akkurat samme greia – og jeg er ikke gravid ;-D Når jeg var gravid hadde jeg dilla på sjokolade, is, non stop, og alt som er usunt. Er ikke å anbefale, hehe 🙂 Kos deg i kveld fine du!

    2. Så nydelig du er Nora. Nydelig å se at magen vokser. Håper du har det bra og koser deg. Husk å stress ned når fødselen nærmer seg <3
      Å ha cravings etter noe når man er gravid er helt vanlig 😀

    3. Du legger alltid ut så mye godt! Har du forslag til små mellommåltider som er gode og fristende? Jeg sliter litt med matlysten, og føler meg også veldig full i magen så klarer ikke spise store måltider! Har bare gått opp 1kg hittil (gravid uke 25), og kunne med fordel spise litt mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg