Havrebrød & mandagsøkt

Etter en helg med litt for lite aktivitet bestemte jeg meg for å få en skikkelig god start på uka. Innstilling har så utrolig mye å si, ofter mer enn man tror! Jeg hadde bestemt meg for at denne mandagen skulle bli bra, og det har den blitt også. Etter treningsøkta mi ventet havrebrød, det er jo så utrolig godt. Brødet består av 100 g havregryn, 1 egg og 0,5 dl vann. Det er også veldig godt å tilsette krydder, her har jeg brukt salt, litt chili og oregano. Klem deigen godt sammen, og form til flate brød på et bakepapir. Stek midt i ovnen på 200 grader i ca 15 minutter, og la de avkjøle seg på rist. I mellomtiden rekker eggene å koke seg ferdig, perfekt pålegg!



Økta i dag gikk veldig bra synes jeg! Jeg klarer fortsatt å øke fint i vekter, og det kjennes veldig godt for kroppen. Dets som også er så fint, er t det føles mye bedre å legge seg ned på sofaen etter ei god treningsøkt! I dag så treningsprogrammet slik ut:

Strake markløft 3 x 8, 50 kg

Lårcurl på ball 3 x 10, i supersett med

Glutebridge på ball 3 x 10

Utfall bakover fra step med manualer 3 x 10, 6 kg

Rygghev 3 x 12

Sittende skulderpress 3 x 8, 16 kg

Sidehev i kombinasjon med fronthev 3 x 8, 5 kg

Pushups i slynge 3 x 10

Tights fra Röhnisch / genser fra Better Bodies / sko fra Reebok (sponsede lenker)


Med en så god start på uka er jeg sikker på at resten av den blir bra også! Mandager er virkelig ikke så verst når man bare bestemmer seg for at de skal bli bra. Håper alle dere har hatt en god start på uken også ♥

5 kommentarer
    1. Godt sagt! Jeg elsker mandager jeg 🙂 Har alltid laget havrebrød med mager kesam i og ikke vann, og visste ikke at jeg kunne lage det uten! Takk for tipset, da vet jeg at havrebrød ikke er utelukket når jeg er fri for kesam. Jeg lurer på om du driver med online coaching enda? Er det da matplan og treningsprogram, el bare treningsprogram? 🙂 Høres ut som du hadde en fin mandag, håper kvelden blir like fin 🙂

    2. Fint å se at formen din er oppadstigende!! Men lurer på at siden du bruker egg i deigen så hvorfor er egg da det perfekte pålegget? Og hvor mange egg spiser du i gjennomsnitt hver uke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg