Sunday funday

Jeg vet ikke av noen bedre måte å bruke en søndag på enn ute i naturen.  Jeg blir alltid gladere og i mye bedre humør av å komme meg ut i frisk luft. Jeg og Linn dro på Ladestien sammen med Guapo, og i koste oss alle tre ute på tur. Den som koste seg aller mest var nok Guapo, han fjernet nemlig en klo forrige fredag og har hatt turforbud siden da. Så dere kan tro han var fornøyd med å komme seg ut etter over ei uke innendørs! Jeg er også rimelig fornøyd med å fortsatt få igjen jakken min, magen vokser nemlig i stor fart om dagen. Det er så rart å tenke på at det faktisk er et lite menneske der inne!

Jakke, ullgenser og lue fra Kari Traa / sko fra Reebok (sponsede lenker)


Søndagssmil fra oss til alle dere!

5 kommentarer
    1. Hei,
      kan jeg få spørre hva du mener om boksknebøy? Etter å ha sett andre gjøre dette, tenkte jeg at det var på tid eå prøve. Jeg brukte en vanlig treningsbenk, det er vel standardhøyde på disse.. For det første, knebøy ble jo kjempe lett nå! Jeg satte med ned, “slappet av” og reisete meg opp. Har tidligere synes at 55kg er tungt, men 57,5 kg gikk som bare det. Høres dette riktig ut, er slik knebøy letter enn vanlig? Og en annen ting, har lest at det er en fin måte å sikre at man går langt nok ned. Jeg går tydeligvis lenger ned til vanlig, men er høyden på en slik treningsbenk egentlig lav nok? Jeg er selv 170 cm høy. Håper du kan gi meg en respons på dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg